Return of the Phoenix

Ik laat die Whistler wel weg. Ik denk dat ie er niet bovenuit komt.
Ik combineer die 2 ROTP wel met wat anders :D

Ik ook. Ik heb inmiddels 7 projecten bedacht, en de 2 ROTP's komen er zo uit te zien:

8x Event Signal Lights
1x Event stage Maker
1x Thorn
1x Pounding Napalm
2x Return Of the Phoenix
2x bad attitude

De signal Lights zal ik als een soort spoor naar de rest van het project fakkelen, en als de laatste dooft zal de rest in gang worden gezet. Spannend, want voorgaande jaren alles los geschoten op wat boxen na.

3 stuks besteld.
plan is om ze zo rond een uurtje of 2 als afsluiter te schieten met 2x de Ti-Rep van zena, kijk nou al uit naar die heerlijke echo... :cool:

IMG_9631.jpg

Deze is nu ook te koop bij Intratuin onder de naam Scream Machine. Kost 22,49 euro, maar met 20% gratis vuurwerk ben je dus nog goedkoper uit dan via Underground. De exclusiviteit voor freaks gaat er zo wel van af. Of ben ik nu een sentimentele lul?:D

Als stand alone vind ik het schot voor schot niet heel overtuigend. Nu moet ik zeggen dat op een open veld de gil ook wel wat wegvalt. Het laatste salvo was wel erg vet. Per 3 denk ik geweldig

Prima fluitcake gehoord bij Kuiper. Als stand-alone misschien wat mager, maar 8x tegelijk in mijn finale zal wel geweld opleveren.

Had deze ook op de lijst staan maar zo in het open veld en per stuk viel ie inderdaad en beetje tegen. Misschien pak ik (om budgettaire redenen)dan toch maar een Gravity erbij ... Twijfels, keuzes, moeilijk. :p

Komt puur door het open veld inderdaad. Van dichtbij komt hij beter tot zijn recht (uit ervaring).

Op een open veld komen dit soort effecten inderdaad niet zo goed tot hun recht.
Desondanks vond ik dit bij de demo van Kuiper een erg mooie bak.

Zie hier de film:

Eddy.

Ik heb deze Return of the Phoenix 1x besteld bij de intratuin! Hij heet ook wel de 'scream machine' , ik bewaar deze pot voor 12 uur, de fluit is lekker schel en anders dan bijvoorbeeld die normale fluit bij potten.

Wij hebben m in Oss gezien en eerlijk gezegd..... We werden er niet warm van. Een beetje doffe gil. Wel aardig, maar kwa herrie was de Roar van Vuurwerkmania lekkerder. Misschien een meer gewone fluit die Roar maar de Phoenix was hierbij vergeleken een fluit waarbij er een dikke beschermkap over de microfoon hing; dof en laag volume.

Back
Bovenaan