Return of the Phoenix

Wij hebben m in Oss gezien en eerlijk gezegd..... We werden er niet warm van. Een beetje doffe gil. Wel aardig, maar kwa herrie was de Roar van Vuurwerkmania lekkerder. Misschien een meer gewone fluit die Roar maar de Phoenix was hierbij vergeleken een fluit waarbij er een dikke beschermkap over de microfoon hing; dof en laag volume.
Da's dus juist het mooie ervan! Was bij oude Falcon/Sky Screamers ook zo, maar dan in salvo. Gaat hier niet zozeer om volume of felheid, maar juist dat doffe, lage krijs die zo de muiltjes doet openvallen. Zalig, verheug me er al weer op.

Zal mooi zijn als wolf een box ervan maakt.
Met verschillende opbouwende tempos en salvos.
Dit vind ik echt een heerlijke fluit ala yellow caps

Zal mooi zijn als wolf een box ervan maakt.
Met verschillende opbouwende tempos en salvos.
Dit vind ik echt een heerlijke fluit ala yellow caps

Gewoon een herrie bak!

Return of the Phoenix -> Gravity (wegbietsen bij Rubro) -> Stormchaser -> Crackling Chry 2.0 (die lenen we even van VWT) -> Final Fate -> 2x Happy Thunder Q simultaan (gegapt bij Evo)

Wij hebben m in Oss gezien en eerlijk gezegd..... We werden er niet warm van. Een beetje doffe gil. Wel aardig, maar kwa herrie was de Roar van Vuurwerkmania lekkerder. Misschien een meer gewone fluit die Roar maar de Phoenix was hierbij vergeleken een fluit waarbij er een dikke beschermkap over de microfoon hing; dof en laag volume.

De Return of the Phoenix werd door de andere effecten geschoten en de Roar was stand allone:)

Daarnaast waren het er maar 4 t.o.v. de Roar. Dat waren er 12:frusty:
Ieder zijn ding natuurlijk. De Return of the Phoenix is gewoon een totaal andere fluittoon.

Ik vond ze toch iets tegenvallen, misschien waren mijn verwachtingen te hoog. voor die 20 euro wel prima hoor. maar niet zo rauw als ik gehoopt had,.

Ik heb hem zelf niet gehad helaas, maar zag hem een straat hier achter gaan.
Erg fijne cake, lekkere rauwe fluiters die lang door gaan.

Hier per 2 als opening, heerlijk! Rauw geweld, goed tempo, lucht op elk moment gevuld... Blijven toppers!

Back
Bovenaan