Return of the Phoenix

Bedankt voor de uitleg, top.
Dit jaar dus duidelijk voor de Return of te Phoenix kiezen.

Ik ben een zeer grote fluitliefhebber. Tot het irritante aan toe(niet mijn woorden, maar van het publiek) en daar doe ik het voor. En ik moet zeggen, het was een prima cake. Gecombineerd met een eagle flight, 3x pinkie winkie, 2x concerto rosso, tracer(helaas), ambush en wacky whistler. Verschillende soorten fluit dus door elkaar en elkaar opvolgend.
Dan valt deze return to the phoenix echt wel op, een duidelijke en unieke sound.

En ik moet zeggen op een afstand deed deze het beter, en viel hij meer op, dan toen ik er 1 los schoot en met mijn neus bovenop stond.

Over het algemeen tevreden dus, echter mag hij van mij iets eerder beginnen met fluiten. Die ik los schoot, klapte zo hard uit de cake dat hij ter hoogte van de dakgoot pas begon met janken. Dat vind ik toch iets minder.

Wat was dit een super gave cake, heerlijke fluit.
Geen hoogtonig fluit geluid maar echt dat rauwe gehuil
Hopelijk dit jaar ergens in het noorden een kartonnetje met wat korting aanschaffen

Deze dit jaar ook 2 x in de collectie voor een fluitprojectje met 2x wacky whistler en 2x ambush. Dat wordt lekker veel herrie:D

Wie o wie kan mij helpen, kan geen dealer vinden in de omgeving Haarlemmermeer die deze bak verkoopt...
Iemand een idee van een dealer in de buurt?

Wil van deze graag 1 of 2 kartonnen. Weet iemand hier een kartondeal voor en t zou al helemaal mooi zijn in de buurt van Eindhoven?

Ik hoor t graag :)

Hoe heb je dit live ervaren arvidd? Het lijkt erop dat de gravity de 2 x Return of the Phoenix redelijk overstemd.

Ik had ze ook allebei en de Return of the Phoenix in mijn 0:00 show verwerkt. Was echt heerlijk constante fluit. De Gravity is wat scheller en sneller maar ik heb een voorkeur voor de Return of the Phoenix :)

511.1478522285.png

Omlabeling

Back
Bovenaan