Return of the Phoenix

Ik vond die van mij eerlijk gezegd een beetje tegenvallen...fluit was niet gruwelijk schor en ook relatief kort. Kan ook zijn dat ik er teveel van verwacht heb natuurlijk...

Tsja wat zal ik zeggen de fluit is opzich wel lekker maar had hem toch harder en iets meer schorheid erin.
Ik vind hem voor 20euro goed te doen maar had er meer van verwacht.
Wel denk ik dat de meningen erg gaan verschillen, het zal aan je verwachtingspatroon liggen.

Ik vond ze heerlijk! Goed rauw en langdurig. Schoot hem per 2 en kreeg goede reacties van het publiek!

Ik vond deze wel leuk, maar niet memorabel.
Wij opende de show hiermee om 00:00, maar de sirene rockets van Decibull die mijn zoontjes eerder op de avond afschoten maakte meer lawaai leek het wel...

Ik vond ze goed hoor! Fluiters gingen goed lang alleen was de krijs niet zo diep als van goeie Falcon/Sky Screamers. Maar alsnog goeie huil met mooi recht de lucht in zoekende zilverstaarten. Heerlijk met 2 stuks :D

Deze waren bij mij trouwens het vochtigst van alle nieuwe cakes dus goed gedroogd.

Vind de reacties hierboven helemaal niet zó positief. Ik heb ontzettend genoten van deze cake. Denk even aan de prijs mensen! Viel bij iedereen goed in de smaak!

Vind de reacties hierboven helemaal niet zó positief. Ik heb ontzettend genoten van deze cake. Denk even aan de prijs mensen! Viel bij iedereen goed in de smaak!

Hier ben ik t zeer zeker mee eens. Ook als je ziet hoe groot die cake is is het qua prijs kwaliteit een topper!

Heb er prima van kunnen genieten, per 2 en per 3 gezien gisteren. Voor die prijs is het een kwalitatief sterke fluitbak hoor, lomp groot ook, ziet er indrukwekkend uit. Toeschouwers vonden het ook fantastisch, dus wat mij betreft echt een topbak!

Gisteren per 2 geschoten! Fluiters zijn niet super rauw en gaan niet lang door en toch ik heb enorm genoten van deze bak!

Ik vond het een heerlijke bak. Helemaal als je de prijs in aanmerking neemt.. Viel in de straat ook goed in de smaak.

Back
Bovenaan