Return of the Phoenix

Dit zal de meest verkochte underground cake zijn schat ik zo , cool dat deze nu maar 5 euro duurder is geworden tov de rest waar ongeveer 10 euro op is gekomen.

Van mijn gehele bestelling, ben ik naar deze cake misschien nog wel het meest benieuwd!

Dat kan ik geloven. Ik ben hier zelf ook heel erg benieuwd naar. Underground heeft inderdaad een paar onwijs goede cakes in het assortiment waaronder ook The Malibu Action, maar de Return of the Phoenix is misschien wel de beste nieuwkomer van het jaar! Zie er nu al naar uit om deze per 4 te schieten, maar dat kunnen er ook 1 of 2 meer worden!

Ik neem aan dat alleen de aangewezen dealers van Underground deze zullen verkopen?! Dus niet de meeste Wolff dealers?! Of is hier ook al een schikking in gemaakt?!

Ik neem aan dat alleen de aangewezen dealers van Underground deze zullen verkopen?! Dus niet de meeste Wolff dealers?! Of is hier ook al een schikking in gemaakt?!

Ik heb gelezen dat de dealers deze per doos aan moeten schaffen, ik heb zelf Kick the Sky, Turn on the Heat en Return to the phoenix gekocht. Alleen deze drie staan nu ook in de losse verkoop bij de dealer. Is dus waarschijnlijk het enige wat er besteld is bij m'n dealer.

Ik weet dat wij als dealer de mogelijkheid hebben gekregen om Underground extra bij te bestellen, maar of dat dit alleen bij de Underground pickup points is gebeurd of ook bij alle andere dealers dat weet ik niet.
Weet wel dat ik er blij mee ben deze te kunnen verkopen :)

De losse verkoop is blijkbaar wel mogelijk. Ik heb echter zelf niets over de nieuwe verkoopprijzen gehoord. Ik ga morgen wel even Wolff bellen en dan kijk ik gelijk of we nog underground artikelen bij kunnen bestellen.

De losse verkoop is blijkbaar wel mogelijk. Ik heb echter zelf niets over de nieuwe verkoopprijzen gehoord. Ik ga morgen wel even Wolff bellen en dan kijk ik gelijk of we nog underground artikelen bij kunnen bestellen.

De verkoop prijzen zijn wel wat aangepast, wolff heeft ons een nieuwe prijslijst er van gemailt.
Volgens mij heeft Mattenfreak vandaag de juiste prijzen in alle topics geplaatst.

De verkoop prijzen zijn wel wat aangepast, wolff heeft ons een nieuwe prijslijst er van gemailt.
Volgens mij heeft Mattenfreak vandaag de juiste prijzen in alle topics geplaatst.

Kan inderdaad wel kloppen ja. Heb vandaag de lijst wel zien liggen, maar niet echt bekeken. Ook een idee of er nog wat bij te bestellen is als dealer?

...maar de Return of the Phoenix was bij Wolff uitverkocht, zo werd de winkelier waar ik werk verteld!

...maar de Return of the Phoenix was bij Wolff uitverkocht, zo werd de winkelier waar ik werk verteld!

Ik heb net 2 karton besteld. Ik heb ze nog niet binnen, dus kan niet garanderen dat ik ze krijg maar het systeem geeft dus aan dat hij nog leverbaar is bij Wolff (zegt ook niet altijd alles).

Ik heb er 2 meegekregen ter vervanging van de Dynasty Collection The Flying Dutchman. Mooie deal denk ik.

Ik heb er op de valreep ook 2 meegenomen net! Word lekker genieten denk ik zo.. en hele leuke reacties van de mensen die net in de winkel stonden in Breda: 'zo dat zijn echt grote potten' ! En dat zijn ze zeker.. :D

Ik heb de return of the phoenix binnen (4 stuks). Degelijke cakes voor 20 euro p/s! De lont en reservelont zitten onderop de cakes (Nie zoals op de foto). Wordt een vervelende om door te verbinden vrees ik (Ik wil van 1 cake overgaan naar 3 cakes). Vanavond even klussen en kijken hoe het gaat.

Back
Bovenaan