Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van mijn gehele bestelling, ben ik naar deze cake misschien nog wel het meest benieuwd!
Ik neem aan dat alleen de aangewezen dealers van Underground deze zullen verkopen?! Dus niet de meeste Wolff dealers?! Of is hier ook al een schikking in gemaakt?!
Ik neem aan dat alleen de aangewezen dealers van Underground deze zullen verkopen?! Dus niet de meeste Wolff dealers?! Of is hier ook al een schikking in gemaakt?!
De losse verkoop is blijkbaar wel mogelijk. Ik heb echter zelf niets over de nieuwe verkoopprijzen gehoord. Ik ga morgen wel even Wolff bellen en dan kijk ik gelijk of we nog underground artikelen bij kunnen bestellen.
De verkoop prijzen zijn wel wat aangepast, wolff heeft ons een nieuwe prijslijst er van gemailt.
Volgens mij heeft Mattenfreak vandaag de juiste prijzen in alle topics geplaatst.
...maar de Return of the Phoenix was bij Wolff uitverkocht, zo werd de winkelier waar ik werk verteld!