Red Widow [Limited Silver Edition]

Afgelopen jaar was vwc nog zo in de ban van het 'ghost' effect. Of het een plum is of wat dan ook. Ik ben erg onder de indruk van deze waaier zeg! Zoveel dimensies!

- Waaier
- Mine
- Burst en penoy
- Ghost
en dan komt de volgende mooie mine er weer onder.

Lekker gevuld! En dan vind ik de prijs eigenlijk nog meevallen?

Heb hem net live gezien bij de demo van vuurwerkbunker. Het lijken misschien veel verschillende effecten, maar wat past dat goed bij elkaar. Wat een heerlijke waaier is dit.

Deze cake overtrof echt mijn verwachtingen! Hele gave ghost effecten! Ik had niet gedacht dat ze zó vol zouden zijn het het zó netjes zouden doen. Echt een hele lucht vol met rode blink. Zeer goed uitgevoerd.

Dit was toch wel een van de toppers bij de demo van intratuin pijnacker, onwijs mooie mijn, grote boekette met een mooie after burner, deze toch maar eens bestellen.

Mijn god wat is dit een mega mega gave cake! Echt bizar hoeveel lagen en hoe strak uitgevoerd :o. Stook hem als het goed windstil is 200% waard.

Goed om te horen Baassie123! Straks gaat die de lucht in. Waaiershowtje samen met Something different, Mega Willows en deze.

Geweldige bak! Goede spreiding, grote effecten en mooi ghost effect. De effecten zijn erg sierlijk en kleurrijk.

Hierbij een straatfilmpje van de Red Widow van Wolff Vuurwerk.

Schitterende waaier bak, met vooral die zeer gave red widow afterburners. Een lucht vol rood! :D

Toch wel spijt dat ik deze niet heb gehad. Dit jaar moet hij er komen. Geweldige cake!

Toch wel spijt dat ik deze niet heb gehad. Dit jaar moet hij er komen. Geweldige cake!

ik eigenlijk ook wel ja....stond tot op het laatst op mijn lijstje...uiteindelijk toch niet gedaan. Wel spijt van moet ik zeggen hoor! Deze waaier is prachtig uitgewerkt met een heerlijk ghost effect!

Ik vind de ghost hierin raar en minder mooi dan bij andere ghost effecten: het komt niet op 1 plek plots helder tot ontbranding, maar doet dit in een soort sliertje en dan met zwakker rood dan bij andere ghost producten. Komt zo minder krachtig over, dat doet voor mij flink afbreuk aan het geheel. Want de schietwijze met diverse pistils is heel erg top, alleen de ghost had krachtig mogen zijn zoals in Snow Shadow/Color Ghost/Colour Plum Coco, minder slap.

Back
Bovenaan