Red Maroon [Uitloop 2019]

Wat een prachtbox. Beetje op de gok gekocht na de wisselende reacties. Maar wat een geweldenaar zeg, geweldig mooi rood, een heerlijk tempo, erg mooie tails en de effecten war erg groot. dikke topper.

Idem hier ook op de gok gekocht. Prachtige box.

Zelfde hier! 1 van de toppers!
Heerlijke burst en mooie brede rode boeketten... een goed voorbeeld dat de grootte van de box niet altijd alles zegt

Dit was voor mij de beste cakebox van 2018! Voor 55 euro gekocht in het Noorden van Nederland en daar heb ik echt spijt van gehad. Ik had er meer moeten kopen. Bij het ophalen een klein beetje verbaast over het kleine formaat hier van maar na het afsteken een glimlach van oor tot oor en ook van de omstanders kreeg ik hier complimenten over. De knallen waren hard, de effectgrootte was in mijn ogen de grootste van de hele avond (ca. 50 boxen afgestoken) en de kleur vond ik erg bijzonder. Natuurlijk is de variatie hierin ver te zoeken en ook vond ik de pauzes helaas wat aan de lange kant maar de prestaties verder maakte alles meer dan goed.

Wat een positieve reacties. De effect grootte was het grootste van de avond lees ik hierboven! Nou dan gaat deze ook maar op m'n lijst :D Zit zelfs te denken om een box te maken met alleen rood en een salute finale.. en de Red Maroon er in verwerkt :p

Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling, 2017 productie. Wat een heerlijke bak!! Een jaar drogen doet deze krachtpatser blijkbaar goed. Wat een harde klappen en giga effectspreiding. Super gaaf blok.

Ik had ze dit jaar niet. Vorig jaar echt van genoten. Ziet er nu idd nog beter uit.
Maar weer op de lijst want dat rode heeft voor mij altijd al wat gehad.:p

Wij hadden hier in de straat ook twee keer de Red Maroon tegelijk aangestoken :)
Dat werd een erg lekker project om 00:02 uur! Dit was restvoorraad van vorig jaar (2017), dus ze waren goed droog.
Het mooiste is echt dat prachtige dieprood! De hele straat licht rood op! De sterren blijven super lang branden, waardoor ze heel massaal overkomen. Ergens is het wel eentoning, maar omdat je letterlijk te midden van de rode sterren staat, is het wel bijzonder indrukwekkend!

De eerste 12 seconden zou je door kunnen spoelen.

Zie alleen nog maar films van de 2017 batch hier, heeft toevallig iemand de 2018 batch gefilmd ?

Wij hadden hier in de straat ook twee keer de Red Maroon tegelijk aangestoken :)
Dat werd een erg lekker project om 00:02 uur! Dit was restvoorraad van vorig jaar (2017), dus ze waren goed droog.
Het mooiste is echt dat prachtige dieprood! De hele straat licht rood op! De sterren blijven super lang branden, waardoor ze heel massaal overkomen. Ergens is het wel eentoning, maar omdat je letterlijk te midden van de rode sterren staat, is het wel bijzonder indrukwekkend!

De eerste 12 seconden zou je door kunnen spoelen.

Lekker filmpje kerel! Dit was absoluut genieten.

Zag deze bij mij achter in combinatie met de Angry Red Hornet. Flink rammen!

ik zou bijna denken dat je mij hebt gefilmd :D:D
Heb afgelopen jaar 2x de red maroon geschoten samen met de red angry hornet namelijk :D

Echt een hele vette combi...komt er dit jaar zeker weer!

Heel gaaf inderdaad. En door de (freak)prijzen van deze boxen, ook nog best betaalbaar om zo’n combi te maken !

Back
Bovenaan