MikosjePyro
VWC lid
Even een oude goede koe uit de sloot halen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik schiet er dit jaar 4 tegelijk!
De Redwire Autographbox lijkt hier wel enigzins op.Erg jammer dat de red maroon uit de handel is. want samen met de neon maroon vond ik dat een geweldige bak.
Mooie bloed rode sterren dat heeft niet iedereen. Daar gaat mij tenslotte om als liefhebbeer om iets te hebben wat je niet snel zult zijn. Ik hoop dat er spoedig weer zo iets op de markt komt want alles is een beetje het zelfde wat er op de markt is .
klopt, en funke heeft ook een box met alleen rood (Roter Baron uit mijn hoofd) maar die zijn toch wel een stuk prijziger dan deze.De Redwire Autographbox lijkt hier wel enigzins op.
Er staat ook een Blue Maroon op de site, ben benieuwd wat er allemaal bijkomt.Zie net dat Valk hem ook weer op de site heeft staan!
Ik begrijp niet waarom zo'n product uitloop is.. Of is het product zo eentonig dat de gemiddelde consument dit laat staan? Voor de liefhebber is het een topper hoor, hoop hem nog te kunnen scoren dit jaar