Red Maroon [Uitloop 2019]

En ook hier ging de oude koe méér dan prima. Per 2 geschoten en echt een ontzettende bak geweld. Volgensmij wel verkeerd om aangestoken, maar dat mocht de pret niet drukken. Blijft echt zonde dat deze uit het assortiment is. Heel gaaf zo een rode lucht!

Dit is wel het artikel dat ik het meest ga missen. Vind dit echt zo'n enorme topper. Geweldig gezicht om die hele lucht rood te zien worden. Zoals Djaimy zegt, stonden hier per 2 te blazen, maar dat was dan ook echt voor het laatst. ben bang dat je deze nergens meer gaat tegenkomen.

Je hebt 100% gelijk, ze waren perfect om in een show te gebruiken! Maar misschien dat ergens nog een verdwaalde pallet staat!

Deze topper is te zien als 15e product in onze show vanaf 10:22, in tweevoud.

Ja, wat een fantastische bak was dit, te kort op de markt, maar goed benut, jullie hebben er mooi nog een jaar van kunnen genieten zeg, bedankt voor de film!

Erg jammer dat de red maroon uit de handel is. want samen met de neon maroon vond ik dat een geweldige bak.
Mooie bloed rode sterren dat heeft niet iedereen. Daar gaat mij tenslotte om als liefhebbeer om iets te hebben wat je niet snel zult zijn. Ik hoop dat er spoedig weer zo iets op de markt komt want alles is een beetje het zelfde wat er op de markt is .

Erg jammer dat de red maroon uit de handel is. want samen met de neon maroon vond ik dat een geweldige bak.
Mooie bloed rode sterren dat heeft niet iedereen. Daar gaat mij tenslotte om als liefhebbeer om iets te hebben wat je niet snel zult zijn. Ik hoop dat er spoedig weer zo iets op de markt komt want alles is een beetje het zelfde wat er op de markt is .
De Redwire Autographbox lijkt hier wel enigzins op.

De Redwire Autographbox lijkt hier wel enigzins op.
klopt, en funke heeft ook een box met alleen rood (Roter Baron uit mijn hoofd) maar die zijn toch wel een stuk prijziger dan deze.
Zelf deze ook per twee geschoten maar wat blijft deze box steen- en steengoed hoor! De straat volledig verlicht met rood, men vond het geweldig!

Ik begrijp niet waarom zo'n product uitloop is.. Of is het product zo eentonig dat de gemiddelde consument dit laat staan? Voor de liefhebber is het een topper hoor, hoop hem nog te kunnen scoren dit jaar

Ik begrijp niet waarom zo'n product uitloop is.. Of is het product zo eentonig dat de gemiddelde consument dit laat staan? Voor de liefhebber is het een topper hoor, hoop hem nog te kunnen scoren dit jaar

Dat is inderdaad het punt bij single effect boxen. Wij weten dat te waarderen, maar de consument zoekt toch wat diverser.

Back
Bovenaan