MikosjePyro
VWC lid
Dat hij morgen in de winkel ligt?Iemand nog nieuws hierover?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat hij morgen in de winkel ligt?Iemand nog nieuws hierover?
Dat hij morgen in de winkel ligt?![]()
Hahaha, ja dat wel. Maar vroeg mij meer af of het het geld waard is.
Dat ligt aan jouw nostalgisch gevoel! Voor mij is hij het geld dubbel en dwars al waar alleen al vanwege de labels en hoe het pakket eruit ziet.
Haha dit. Steek hem zelf ook niet af, maar hoop echt dat er iemand een uitgebreid filmpje maakt van het hele pakket. Iemand die op voorhand al weet dat die dat gaat doen?Hoop toch stiekem dat iemand een pakket werkelijk even test, snap best dat het nostalgisch gezien leuk is maar toch.
En precies hier gaat het om kerel!!!Of ik het ga filmen weet ik niet maar deze gaat zeker de fik in. Neem aan dat ie volgend jaar ook verkrijgbaar is.
Net zoals ik vroeger met me vader stond met dit pakket. Sta ik dinsdag avond met me dochters.
LiamVB als het goed is, die heeft er 2 gewonnen bij de prijsvraag, en moet ze filmpen. AllesHaha dit. Steek hem zelf ook niet af, maar hoop echt dat er iemand een uitgebreid filmpje maakt van het hele pakket. Iemand die op voorhand al weet dat die dat gaat doen?![]()