Red Lantern Super Pakket

Volgens mij behoorde hier vroeger ook een fluitbakje in te zitten, dacht twee van 25 shots, of 1 van 100s. Daarnaast vind ik het net niet goed genoeg om te kopen, dit komt vooral vanwege het feit dat hier niet een echte draaizon in zit, daarnaast geen romeinse kaarsen en als laatst dat de happines een kartonnen voetje hebben, ook lijkt de label heel erg dof te zijn. Oh... enne, ik zie niet echt crêpepapier. Neen, voor die 50 euro laat ik het toch maar links liggen.

Jezus man wat een meuk, leuk voor de labels maar cat1 fontein box van de aldi is stukken beter gelukkig deze niet besteld zelfs 30 euro was te veel geweest.

Poh ik had niet al te hoge verwachtingen en ben blij dat ik er geen gekocht heb, niet zo'n verzamelaar van oude labels en dergelijke dus daarvoor hoef ik hem niet aan te schaffen. Ik laat de herinneringen als klein ventje met dit soort pakketten mooi voor wat ze zijn, toen was het allemaal nog erg indrukwekkend. Ik waardeer de tijd en moeite die ze erin hebben gestopt maar daar is alles ook mee gezegd.

Dit is echt alleen bedoeld voor de liefhebber/verzamelaar van de verpakking en labels. Hulde dat je dit nog kunt kopen. Helemaal top.

Echter was het dan beter geweest om alleen dummy’s ervan te maken dat is mogelijk nog goedkoper.

Als je dit als niet verzamelaar koopt voor 50 euro dan voel je je behoorlijk genaaid vrees ik.

Dit is echt alleen bedoeld voor de liefhebber/verzamelaar van de verpakking en labels. Hulde dat je dit nog kunt kopen. Helemaal top.

Echter was het dan beter geweest om alleen dummy’s ervan te maken dat is mogelijk nog goedkoper.

Als je dit als niet verzamelaar koopt voor 50 euro dan voel je je behoorlijk genaaid vrees ik.
De echte verzamelaar heeft de echte staan

Back
Bovenaan