Red Lantern Super Pakket

Straks met dat pakkket onder je arm na buiten lopen en met wee moed denken aan je jeugd in de jaren 90. Dat je je helemaal de bink voelde met zon pakket.
En dit soort pakketen kon je toen dr tijd ook gewoon kopen op verjaardagen ( altijd wel ooms of een vader die dit soort paketten verkocht) en bij de voetbalclub

Laatst bewerkt:
In de grote fonteinen zit toch wel even 37 gram! Pakketje voelt prima aan. Maar je koopt het voor de labels en het nostalgische gevoel.

Waarschijnlijk is die Romeinse kaars een bengaal. En de flashingwheel lijkt een doosje te zijn. Misschien grondbloemen?

Ik zie dit nu pas. YABBADABBADOOOO!! :D :D :D :biertje::biertje:

De Flashing Wheel lijkt inderdaad gewoon knetterlint in doosje te zijn, zie post 105 van Koala en verder terug de posts van anderen.
Ergens jammer want draaizonnen mogen nog, maar goed.

In de grote fonteinen zit toch wel even 37 gram! Pakketje voelt prima aan. Maar je koopt het voor de labels en het nostalgische gevoel.

Hoe weet je dit trouwens? Ik heb het proberen af te lezen van de foto's hierboven, maar het het aantal gram PTS kan ik niet terugvinden.

Laatst bewerkt:
Hierbij nog een productfoto afkomstig van Wolff (Vuurwerkland). Lijken flink grote dingen zo. Op de andere foto's van hierboven lijkt het er bescheidener uit te zien qua omvang.

Iemand vroeg nog wat die kleine 16 shots cake is, zo te zien "Happy".

509%20red%20lantern%20super%20pakket.png

Laatst bewerkt:
Ik zie dit nu pas. YABBADABBADOOOO!! :D :D :D :biertje::biertje:

De Flashing Wheel lijkt inderdaad gewoon knetterlint in doosje te zijn, zie post 105 van Koala en verder terug de posts van anderen.
Ergens jammer want draaizonnen mogen nog, maar goed.

Hoe weet je dit trouwens? Ik heb het proberen af te lezen van de foto's hierboven, maar het het aantal gram PTS kan ik niet terugvinden.
Omdat ik die foto’s gemaakt heb die hierboven geplaatst zijn haha. Kan wel even een foto van de achterkant maken

Omdat ik die foto’s gemaakt heb die hierboven geplaatst zijn haha. Kan wel even een foto van de achterkant maken

Ah zo! Nou, kom maar op met die foto. :P

Ik vond dit assortiment korttijdig op het "Big Daddy" assortiment van China Red lijken.
Sowieso is er (in het verleden) een connectie tussen CR en Wolff geweest is het niet?

Alleen dit Red Lantern assortiment heeft enkele dingen meer, o.a. die romeinse kaarsen (= bengaals vuur waarschijnlijk).
Eigenlijk is het wegzetten van bengalen als romeinse kaarsen niets nieuws. Mercurius Vuurwerk deed dat lang geleden al voor hun Chinese meterpakketten. I.p.v. die blauwe komeetpijlen kwamen er dan 4 tot 6 romeinse kaarsen in die niets anders dan bengalen waren (waren wel dikke staven overigens).

Kun je iets zeggen over de afwerking? Op je foto's oogt het legitiem, misschien nét een tandje te nieuw of goed afgewerkt. Maar gevoelsmatig, komt het legitiem over wanneer je zo'n potje in handen houdt?

Die Flashing Wheel is natuurlijk niets. De Happiness is OK voor wat het is; geen plastic voetjes. Meest legitiem ogen die kleine hoge rechthoekige roze potjes waarvan 3 tot 4 stuks in lijken te zitten.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan