Red Lantern Super Pakket

Echt een prachtpakket, ziet er echt zo uit als vroeger, toen ik deze nog, vanuit de kofferbak van iemand, kocht. Betaalde toen 25 gulden en heb hier echt altijd enorm van genoten, want toen waren de fonteinen nog echt gevuld, niet zoals nu, 95% verpakking. Helaas geen budget voor dit prachtexemplaartje, wellicht volgend jaar.

Hoop toch stiekem dat iemand een pakket werkelijk even test, snap best dat het nostalgisch gezien leuk is maar toch.
Haha dit. Steek hem zelf ook niet af, maar hoop echt dat er iemand een uitgebreid filmpje maakt van het hele pakket. Iemand die op voorhand al weet dat die dat gaat doen? 🤪

Ik zag het staan bij donadoni voor €39,95 kreeg flashbacks en maar gelijk 1 meegegenomen. Wat het voor mij zou afmaken is de plastic tas met vuurwerk tips erop wellicht weet iemand welke ik bedoel.

Mooi pakket! Alleen jammer dat sommige fonteinen gedraaid in het pakket zitten met etiket dus aan de achterkant. Is lastig te draaien in de verpakking haha

Heb er een paar besteld en opgehaald, jammer dat bij beide pakketten 2 x cloud dragon zit ipv 1 x green bamboo en 1 x cloud dragon 🥲 maar nostalgie ten top 👌

Dat is iid balen zeg! Hier wel gewoon de green bamboo in het pakket. Voor mij eigenlijk ook de belangrijkste vd producten.

Back
Bovenaan