Red Bastards

De knal bij de ontlading vond ik sws al vaak harder dan in de lucht bij deze single shot.

Ik zou ze gewoon niet halen om teleurstelling te voorkomen. Waarom gokken op een goed doosje als je ook voor 1 euro meer 36 stuks Sick 6 kan halen ;)

Bijzondere ontdekking gedaan, de china red basterds en de bomba zijn hetzelfde. Allebei het ce nummer: 0163.
2q9dgyb.jpg

Laatst bewerkt:
Oh ja, dat zou best kunnen. Net even 2 getest en ik moet zeggen. Deze 2013 versie knalt wel erg lekker ! Stuk beter als vorig jaar.

Bomba en Red Bastards zijn precies hetzelfde qua grootte, effect en mortiertje alleen de Bomba's zijn een stuk beter afgewerkt

Vind de bomba ook maar matig afgewerkt hoor, scheve voetjes. Kijk maar op mijn foto op de vorige pagina

heb er net een paar getest ik weet niet waarover jullie zeuren hoor voetjes zitten mischien beetje scheef maar dat kan je ook wel verwachten van zoon prijs maar het gaat toch om de knal en die is wel hard voor
(sorry maar mischien is de 2013 versie vernieuwd)

Ze zijn inderdaad een stuk veranderd. Ze zijn een stuk kleiner maar knallen een stuk harder, ook de sier is wat mooier. Aanraders als je ze goedkoop kan krijgen.

Als ik het goed begrijp zijn hier dus twee versies van: grote en kleine? Kleine zou nieuwer zijn, maar beter knallen. Wie kan dit bevestigen?

Als ik het goed begrijp zijn hier dus twee versies van: grote en kleine? Kleine zou nieuwer zijn, maar beter knallen. Wie kan dit bevestigen?

Vorig jaar had ik nog de oude versie (langere) deze waren niet echt super, geen goede afwerking, niet een top knal. Hoe de nieuwe versie presteert durf ik niet te zeggen.

heb ze allebij afgestoken en vond dan kwaliteit van de nieuwe versie ( de kleine ) beter. de knal was zeker goed een aanrader dus :)

Back
Bovenaan