Red Bastards

Ikzelf heb er nu ong. 7 afgeschoten. Alle 7 waren in mijn ogen voldoende. Ze zijn inderdaad wel iets zachter dan de Asian thunderkings maar ze hebben nog wel een vergelijkende knal van een nitraat.
Wat mij verder nog opviel is dat er in mijn doos ze er allemaal WEL goed uitzien. heb er nu een paar uitgehaald en stonden allemaal recht op hun pootjes en verder nergens een groot gat bij de lont wat iemand eerder had gemeld.

Btw hier heb ik nog een foto:
Foto0507.jpg

Van links naar rechts: Asian thunderking, Red Bastards, Supershock.

Ik heb een vergelijking video gemaakt tussen de oude China Red Thunder, de nieuwe China Red Thunder, de Red Basterds en de Shock's Detonator 6.
Ik vond ze allemaal niet slecht. Ik hoop dat jullie er nog iets aan hebben.
PS. de kwaliteit van het filmpje lijkt heel slecht maar is gewoon goed en te bekijken in 1080p.

Gisteren avond 1 afgestoken en er is niks mis met de knal, alle honden in de buurt stonden meteen te blaffen..

Heb verder geen andere single shot waarmee ik het kan vergelijken oid. mocht je du naar de winkel gaan kan je ze best kopen, als ze voor de actieprijs zijn, 18 euro is echt teveel !

Het uiterlijk is ruk maar de knal vind ik heel goed te doen hor! Het is geen binkie maar gewoon een redelijke singleshot, zeker voor de prijs!

Heb er net een paar getest, waren allemaal goed, lekkere harde knal
Voetjes zijn ook niet los, de mortier zelf is ook stevig

Bij mij niks mis mee alleen wat me wel opviel ze waren allemaal vies.kruit zat er op wat je meestal nooit echt ziet maar daar vond ik de prijs ook wel naar 40st voor 8.90

Heb er ook 2 getest. Het is geen topper in vergelijking met andere single shots als thunder king of de whistle thunder queen. Al eerder gezegd voor 8,95 is het wel te doen.

Nog een filmpje van mijn kant, deze knalde wel goed! Rode sterren effect is niet goed te zien in het filmpje.

voor de mensen die twijfelde of je ze wel moet kopen, ik zou, als je ze voor minder dan 15.- kan krijgen, zeker doen! ze hebben gewoon een goede knal en de kwaliteit v/d verpakking is ook prima, niks mis mee. ik zou ze niet laten liggen!

Gisteren avond 1 afgestoken en er is niks mis met de knal, alle honden in de buurt stonden meteen te blaffen..

Te vroeg afsteken / testen, van mij mag het elke dag van 10u tot 22u.:) Geen probleem.
Maar het is allemaal weer koren op de molen van onze grote vriend Arno.
: Vroegtijdig afsteken van vuurwerk : en weer een klacht erbij.. nu al op 43.852 meldingen.

Sorry voor de late reactie, maar dat filmpje ga ik niet uploaden ivm veel ruis vorming.

Mijn mening(voor nu): Prima Single shot to nu toe, harder dan die pyroshopper en knockout van lesli.
Dat voetjes scheef zitten kan, maar in de 120 die ik heb gezien niks mis mee!
Ook de gaatjes zijn normaal. Sterren zijn erg leuk als ze er zijn.

Maar het irritantste is dat 3 van de 7 een plofje in de lucht hadden!!!!
Gelukkig nog 193 te gaan dus ik kan nog genoeg beoordelen :p

nou net 2 afgestoken
1 wel de lucht in geen effect
2 leuk knal was redelijk niet super maarja wat verwacht je nou voor 12 euro voor 40 stuks

gewoon leuk om te hebben voor 12 euro

De knal klonk op de eerste verkoopdag wel leuk, maar als je andere single shots ernaast afsteekt, vallen deze echt in het niets.

Back
Bovenaan