Red Bastards

Zag op een filmpje dat het rode boeket weg is dit jaar. Zou zeer spijtig zijn want daarmee onderscheide deze zich van de rest..

Zag op een filmpje dat het rode boeket weg is dit jaar. Zou zeer spijtig zijn want daarmee onderscheide deze zich van de rest..

Echt triest weer dit, ik dacht laat ik de Red Bastards eens nemen, zien er leuk uit, maar precies dit jaar halen ze het siereffect eruit.

Vielen dit jaar inderdaad erg tegen. De ene single shot had wat rood de ander helemaal niks. De knal was ook niet heel hard. Echt een tegenvaller de 2017 versie.

Wat waren deze lekker dit jaar, gewoon mooi Ti-boeketje en de knal kwam boven de andere uit.
Ik ga jagen, op een kartonnetje.

Jazeker, was voor het eerst in jaren weer eens verrast door een kleine singleshot uit Nederland.
Er zijn goedkopere singleshots, maar deze is voor de prijs alsnog prima.

40 stuks voor 9,95 in de voorverkoop is idd prima te doen.

Zou deze zich kunnen meten met de alom geprezen Dumbum single shot?

Heb ze beide niet gehad maar als ik bovenstaande zo lees een van de beste legale single shots

als 2 grams nitraatjes, echter dreunt deze lekker dof. Dus niet schel, waar sommige nitraten nog wel eens last van willen hebben. Echt beste single shot die ik ooit gehad heb, op de oude asian thunder na, echter was die wat scheller. Niet meer te vergelijken met oude red bastard. Die was niks.

als 2 grams nitraatjes, echter dreunt deze lekker dof. Dus niet schel, waar sommige nitraten nog wel eens last van willen hebben. Echt beste single shot die ik ooit gehad heb, op de oude asian thunder na, echter was die wat scheller. Niet meer te vergelijken met oude red bastard. Die was niks.

Okay, dan maar eens kijken waar we deze op de kop kunnen tikken :)

Klinkt zich goed aan. Enige nadeel is dus dat ze ieder jaar blijkbaar verschillen als ik dit topic lees. Dus je weet dan weer nooit welke batch je krijgt..

Ach, voor die 9,95 in de voorverkoop durf ik die gok nog wel te nemen. Al een jaar of 3 a 4 nauwelijks meer kleine single shots gehad. En daar ga ik zodra de lokale China Red dealer online komt, later dit jaar maar eens verandering in brengen, door deze aan te schaffen denk ik. :)

Back
Bovenaan