Rebellious Rocker Box

Alles wat ik gehoopt had. Dikke witte blink met geel, veel kleur, fluiters heerlijk rauw, ge-wel-di-ge opbouw qua schietwijze met de effecten, supertoffe salvo finales, goede burst, erg grote spreiding... Ik vind dit een ronduit perfecte box, een perfect gedoseerde show, absolute aanrader!
 
Heb deze ook geschoten en kan bovenstaande onderschrijven. En gehoord de enthousiaste reacties om mij heen, mijn toeschouwers ook. Perfect.
 
Meer mensen die deze hebben geschoten? Ziet er voor de prijzen waarvoor die nu wordt aangeboden echt super goed uit! :yes:
 
Helemaal mee eens. Eén van de mooiste "composities" die we hebben gehad, en nu die er uit gaat voor idiote prijzen te krijgen. Scoren nu het nog kan.
 

Ik vond dit filmpje op youtube van afgelopen jaarwisseling, volgens mij stond deze niet op de forum.
Bron: vuurwerkteam dorgelo
 
Nog steeds een aanrader? Wil hem gaan gebruiken voor mijn finale... In combinatie met 2x special #5 en 3x special #4 aansluitend 12x HL16. Zal dit lekker uitpakken.

Heb hem trouwens gezien voor € 65,-.
 
Nog steeds een aanrader? Wil hem gaan gebruiken voor mijn finale... In combinatie met 2x special #5 en 3x special #4 aansluitend 12x HL16. Zal dit lekker uitpakken.

Heb hem trouwens gezien voor € 65,-.

Voor die prijs meepakken is een koopje.
 
Vind het een zeer veelzijdige box. Helemaal mee eens met het bovenstaande, een mooie combinatie en een prima opbouw. Blij dat ik hem dit jaar heb.
 
Bij deze nog wat beelden bij ons uit de straat..topper van een box in mijn ogen.
Ik stond er 30meter vandaan.

 
Back
Bovenaan