Rebellious Rocker Box

Ik had de 2016 versie, en man man man... wat een ding!! Heerlijke harde fluiters tussen de fikse boeketten door. En die finale... :) Jammie!
 
Gekocht op basis van de straatfilms van verleden jaar en daar heb ik geen spijt van. :)
Een cakebox met een leuke mix aan effecten en een mooi tempo erin. Niet de beste van de avond, maar zeker niet slecht.

 
Hier ook van genoten. Beetje wat rommelig met die fluiters tussen door, maar wel prettig rommelig :) Grote boeketten met vette blinkers en een gave finale cake.
 
Gekocht op basis van de straatfilms van verleden jaar en daar heb ik geen spijt van. :)
Een cakebox met een leuke mix aan effecten en een mooi tempo erin. Niet de beste van de avond, maar zeker niet slecht.


Vind hem er op deze film eigenlijk vrij slap uitzien. Komt misschien door de grote afstand maar de 2016 versie maakte veel meer indruk naar mijn idee
 
Volheid en geootte van de boeketten, vooral witte blink, vind ik nog steeds erg mooi. Fluiters zijn wat slapper. Ik vind de compositie hiervan nog steeds lichtelijk briljant en het langamer tempo maar met afwisseling maken het eeen gevoelsmatig raar product; langdurig maar vermakelijk door de structuur en afwisseling met toch flinke finale die me aan dat Mania purple green star ding doet denken. Ik wil m toch ns hebben dit jaar.
 
Helaas was ik wat te lui om de cakes uit de doos te halen en dacht het wel goed zou komen. Jammer genoeg liep hij hierdoor niet lekker door. Alsnog een fantastische box!

 
Ik vind dat er een flink verschil zit tussen de 2016 en 2017 versie. Hopelijk trekt 2018 weer wat meer richting 2016!!
 
€75,- is een koopje! Zeker voor deze tijd van het jaar!
Ik heb deze in 2016 gehad en ik vond het een prima en gevarieerde box. Goede snelheid, mooie effecten, heftige fluiters, felle kleuren. Ik zeg doen!
 
Back
Bovenaan