Rebellious Rocker Box

Ja, dan kunnen de boeketten nooit zo vol en groot zijn als op de demo.

Dus hier en bij Transbomber is 't opletten geblazen, en vast bij nog wel meer. Ben benieuwd, ik waag me maar liever niet aan nieuwe producten van Rubro/VWmania tot de demo's of volgend jaar, korting of niet.
 
Net op demo live gezien, maakte weinig indruk. Zeker niet voor de huidige adviesprijs. Genoeg betere opties op de markt in die prijscategorie.
 
Hij lijkt een beetje langzamer geworden, maar heeft ook met het langzame doorlonten te maken, hoewel ik het opbouwende tempo en de kleuren en de afwisseling nog steeds fijn vind. Timerain boeketten lijken wat klein. Finalecake is heerlijk!
 
Deze gescoord voor 100 euro als verrassingsbox bij valk. Heeft me echt verrast. Had verwacht dat hij wel wat minder zou presteren dan op de demo's maar hij was echt heel dik! 2x de cruel traction gehad de voorgaande jaren maar deze ligt gewoon op hetzelfde niveau en misschien wel hoger. Vind de box eigenlijk te vergelijken met de transbomber alleen dan met 2 cakes meer en wat fluiters erdoor wat m nog beter maakt (: Publiek vond het ook helemaal mooi zoals je kan horen op het eind.

Straatfilmpje:

 
Laatst bewerkt:
Rebellious in de vorm van "rebels ik doe lekker at ik wil en van alles wat". Heel divers deze box. Fluiters, kleuren, blinkers. We hebben ook hiervan genoten.

 
Back
Bovenaan