Reacties op Collectiefoto's 2011/2012

Schitterend collecties allemaal wat ik tot nu toe gezien heb. Groot, klein, prut, sier, het maakt geen donder uit. Iedereen heeft dan zijn/haar mooiste dag. Geweldig al die foto's.

Jongens, hulde voor jullie collecties! Lijkt ieder jaar wel gekker te worden per persoon haha, heerlijk om te zien! :D

iedereen noemde me vandaag gek om voor 258 euro aan vuurwerk te halen maar volgens mij heb ik nog weinig vergeleken met sommige collecties hier:P

Ik kan geen collectiefoto maken omdat het fototoestel gestolen is door een inbreker. Dat de politie daar maar meer tijd in steekt, dat zijn nou de echte criminelen. :mad:

Jongens, hulde voor jullie collecties! Lijkt ieder jaar wel gekker te worden per persoon haha, heerlijk om te zien! :D

Heerlijk om al die foto's te zien en wat al eerder gezegd wordt iedereen zal een top dag beleven naar zijn maatstaven :D

Ik vind wel jammer dat ik nog geen foto's heb gezien van de 'crew' !?

Lekker om al dat verse vuurwerk te zien!!!

En mooi om al dat siervuurwerk te zien i.p.v die knalvuurwerk hyp een paar jaar terug!

De 300gr + cake's zijn echt in trek dus, en je ziet ook vrijwel veel dezelfde cake's terugkomen in velen collecties! Niceeee. Prima keuzes jongens.

Pieter, Savendro ook een hele mooie collectie jongens. Pieter: leuk project in gedachten toevallig met al die knalcake's :D?

Echt tof om al die foto's voorbij te zien komen. Krijg je eigenlijk spontaan zin om te stoken ;)

De silver salute's gaan in elk geval allemaal tegelijk de lucht in.
Verder nog geen concrete plannen met de andere knalcakes :)

Dit jaar geen hele collectie foto. Dat is/was me teveel werk. Daarom ff wat foto's van de kartonnen. :D Bijna alles is al doorgelont.

Tripje Nijverdal: Valk vuurwerk & Slooijer vuurwerk[URL=http://img72.imageshack.us/img72/6375/291220111541.th.jpg]image
[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

[URL=http://img862.imageshack.us/img862/5954/291220111543.th.jpg]image
[/URL]

Tripje Vuurwerk Orthen
[URL=http://img210.imageshack.us/img210/776/291220111545.th.jpg]image
[/URL]

Wat zie je?
Karton DynastySilver salute
karton Rubro Secret Salute
Karton Evuco Silver Dragon
Karton Royal Fireworks Reign of fire
Karton Royal Fireworks Flying coal
Karton Royal Fireworks Fire Emblem
karton Royal Fireworks Beautiful leaves
Karton Rubro Masterline Split Decision
Karton Rubro Masterline Rock the show
Karton Rubro First Class Rainbow Fantasie
3 Karton Space Collection Big-19
Karton Dynasty Panter
Karton Royal Fireworks Magic tree
Karton Royal Fireworks Silver willow
Karton Royal Fireworks Fire Flower
Karton Royal Fireworks Exploding box
Karton Royal Fireworks Sky of Blessing
2 Karton Barely legal Extreme Salute
Karton Rubro Event Stage Maker
1 Royal Fireworks Solid Stone
1 Royal Fireworks Space Temple
1 Royal Fireworks Swirling Daisy

:bonk::bye::bonk::bye::bonk:

Nou snap ik waarom er zoveel op was bij de leveranciers :p

Vond je nog een oude sok eergister avond? Vuurwerk Freak

Torr ik ben er ook super blij mee maar wel grappig het verschil tussen de collecties.

@ slofrotjes.

Het maakt echt niks uit of je een grote collectie hebt of een kleine. Iedereen heeft een budget. Wij zijn allemaal freaks hier. En ik denk nog wel de gezelligste familie met elkaar :p We zijn allemaal klein begonnen. Dus maak je daar echt niet druk om. Het gaat dat je een toffe dag hebt en iedereen geniet van wat hij/zij heeft.

Back
Bovenaan