Stefan Works
VWC lid
@steef volgens mij is jouw budget echt enorm gestegen dit jaar. Vorig had je veel minder toch?
Nope net zo'n groot budget als vorig jaar. Alleen nu mazzel gehad met 2x een prijsvraag winnen, en filmen voor een winkelier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@steef volgens mij is jouw budget echt enorm gestegen dit jaar. Vorig had je veel minder toch?
Anco26, leuk dat verhaaltje bij jou collectie.
IK was daar namelijk ook , alleen iets later, om 07.15 uur ongeveer, volgens mij haalt half Nederland het daar weg, maar desalniettemin mooie collectie!
Morgen volgt deel 2 van de collectie,
Er komen nog zo'n 18 cakes bij. Grappige is dat deze 18 cakes allen afkomstig zijn van importeurs uit overijssel:
Royal, Rubro en Hardix. (oh ja en nog 1 cake van lesli!)
@TLVD(G), netjes aan de 10kg regel gehouden zie ik![]()
@Jpstylez slim ingekocht. Toppers van xxl/jorge zie ik. Maak je er ook filmpjes van?
Ik heb heerlijk genoten van mijn geposte collectie. Ik had gister voor ongeveer 650 euro de lucht in geschoten en echt totaal geen spijt van. Vorig jaar had ik wel spijt toen ik een pakket van 150 euro kocht en totaal waardeloos was.
Voor volgend jaar wil ik voor ongeveer 1000 euro inslaan (gewoon elke maand wat opzij zetten), en dan ga ik precies uitpluisen wat ik wil hebben aan de hand van dit geweldige forum. Ben een beetje verslaafd geraakt denk ik haha.
@Ultracorez Is wasbenzine ook vuurwerk of zo?
@ultracorez, wat zijn dat voor dingen op foto 9?
BSC Italia
En geloof mij maar, die 2.5" salutes die gingen lekker harder dan Cobra 6 hoordikke dreunen, heb nu nog een piep in mn rechter oor
![]()
Dat is voor al als hij klaar is op 1 grote hoop in de ijzere ton beetje wasbenzine erop en het is netjes opgeruimt.
Doe ik al jaren niks mis mee.
En daar heb je 8 flessen wasbenzine voor nodig? Volgens mij heeft UltraCorez gewoon een poging gedaan om de nieuwe "KevinFrikandel" te worden...![]()
Na wat appelflappen , oliebollen en biertjes liep ik naar buiten bij Goedkopervuurwerk.nl
Ik wil Gerrit en de rest hartelijk bedanken voor de top serviceVolgend jaar verdubbel ik mijn collectie !
De collectie foto van thuis komt nog , alleen ik wou deze even delen.