Reacties op Collectiefoto's 2011/2012

Mooie collecties jongens! Heb een idee dat 't een mooie jaarwisseling gaat worden voor ons allemaal. Collectie groot of klein, volgens mij is iedereen er stiekem een beetje trots op haha!

Anco26, leuk dat verhaaltje bij jou collectie.
IK was daar namelijk ook , alleen iets later, om 07.15 uur ongeveer, volgens mij haalt half Nederland het daar weg, maar desalniettemin mooie collectie!

Morgen volgt deel 2 van de collectie,
Er komen nog zo'n 18 cakes bij. Grappige is dat deze 18 cakes allen afkomstig zijn van importeurs uit overijssel:
Royal, Rubro en Hardix. (oh ja en nog 1 cake van lesli!)

@TLVD(G), netjes aan de 10kg regel gehouden zie ik:P

Zeker:p

Het wordt eens tijd dat ze dit veranderen naar 50kg:)
als je zo rijd met een auto vol zit je toch wel meer te letten op de controlerende hand. Ik zou er niet aan moeten denken om alles kwijt te zijn plus nog eens een boete wat waarschijnlijk weer veelste veel kost!

Fijne jaarwisseling!

@Jpstylez slim ingekocht. Toppers van xxl/jorge zie ik. Maak je er ook filmpjes van?

Ik zou wel willen, maar ik heb daar geen goede camera voor. Ik zal kijken wat ik kan doen, maar de kwaliteit zal dan denk ik niet geweldig zijn. :)

Het is een Olympus FE-5030 14 Megapixel camera.

Ik heb heerlijk genoten van mijn geposte collectie. Ik had gister voor ongeveer 650 euro de lucht in geschoten en echt totaal geen spijt van. Vorig jaar had ik wel spijt toen ik een pakket van 150 euro kocht en totaal waardeloos was.

Voor volgend jaar wil ik voor ongeveer 1000 euro inslaan (gewoon elke maand wat opzij zetten), en dan ga ik precies uitpluisen wat ik wil hebben aan de hand van dit geweldige forum :). Ben een beetje verslaafd geraakt denk ik haha.

Ik heb heerlijk genoten van mijn geposte collectie. Ik had gister voor ongeveer 650 euro de lucht in geschoten en echt totaal geen spijt van. Vorig jaar had ik wel spijt toen ik een pakket van 150 euro kocht en totaal waardeloos was.

Voor volgend jaar wil ik voor ongeveer 1000 euro inslaan (gewoon elke maand wat opzij zetten), en dan ga ik precies uitpluisen wat ik wil hebben aan de hand van dit geweldige forum :). Ben een beetje verslaafd geraakt denk ik haha.

Haha, welcome to the club :D. Als je weet wat je koopt is het het inderdaad dubbel en dwars waard, en op deze manier heb je er ook langer lol van dan alleen de ene dag waarop je daadwerkelijk mag stoken.

Zou het? Zie weinig sier dus wat valt er te verbranden ?

Wel een extreem zieke grote collectie ! Wat vet alleen ben je niet bang voor een inval? Nu of later? Neem aan dat het niet thuis staat.

Ultracorez, mooie collectie, maar je hoeft niet meer proberen om nog zo dik illegaal te nemen, je bent nu immers ' bekend'
Het is maar een tip.
Verder, iedereen heeft mooie collecties, groot of klein, als je er maar van genoten hebt!

@ultracorez, bij ons werden echt harde knallers afgestoken. je voelde de dreun gewoon goed terwijl wij zeker 75 meter verder op stonden te stoken. maar wij zijn laat in de avond gaan kijken of we konden zien wat er nou afgestoken werd en toen zagen we nog 3 van die dingen onafgestoken liggen helemaal doorweekt op de straat als op foto 9. ik heb geen idee wat het was maar ze leken wel erg op bsc vlinders maar die had een vriend en die knalde lang niet zo hard. wat zijn dat voor dingen op foto 9?

@ultracorez, wat zijn dat voor dingen op foto 9?

BSC Italia

En geloof mij maar, die 2.5" salutes die gingen lekker harder dan Cobra 6 hoor :p dikke dreunen, heb nu nog een piep in mn rechter oor :bonk:

Ja die wasbezine was voor meerdere doeleinden, zo had ik rond 10 uur savonds een hele doos vol met lege doosjes van knallers die hebben we toen in de fik gezet en nog wat grondbloemen erin gegooid, had wel een leuk effect :)

Iemand anders verzorgde de sier, ik had alleen maar een kartonnetje siershells :p

Dat is voor al als hij klaar is op 1 grote hoop in de ijzere ton beetje wasbenzine erop en het is netjes opgeruimt.

Doe ik al jaren niks mis mee.

En daar heb je 8 flessen wasbenzine voor nodig? Volgens mij heeft UltraCorez gewoon een poging gedaan om de nieuwe "KevinFrikandel" te worden...:bonk:

Laatst bewerkt:
@Schorpioen
Zeker weten dat die foto van afgelopen oud en nieuw was? Supervlinders in witte doos en thumping thunders met blauwe crêpe zijn producten die allebei al een aantal jaar verdwenen zijn.

Na wat appelflappen , oliebollen en biertjes liep ik naar buiten bij Goedkopervuurwerk.nl
Ik wil Gerrit en de rest hartelijk bedanken voor de top service :) Volgend jaar verdubbel ik mijn collectie !
De collectie foto van thuis komt nog , alleen ik wou deze even delen.

Kicke foto. Sfeervol haha~!
:D

Back
Bovenaan