Reacties op Collectiefoto's 2011/2012

Wat is het toch altijd met die "uitpak" filmpjes. Kijk mij! ik heb vuurwerk besteld per post, stoer he... Vind het echt kansloos. Leuk hoor showen maar zo kan je ook genaaid worden dus wat schiet je er mee op?

Ik snap ook niet dat mensen zoiets op YouTube zetten, maar als je foto's post loop je toch ook risico? Als het erg opschepperig is irriteer ik me er ook wel aan maar zolang het gewoon normaal is vind ik het wel leuk om te zien wat mensen zoal kopen, net als de foto's in het collectiefototopic, alleen denk ik dat video's daar niet passen.

Ik snap ook niet dat mensen zoiets op YouTube zetten, maar als je foto's post loop je toch ook risico?

Zeker loop je dan risico,
Maar nu de Poolse websites/bestellingen zo onder druk liggen in Nederland, is het risico met zo'n filmpje momenteel vele malen groter dan een foto van wat Belgische knallers denk ik zo..
Maar goed, moet iedereen zelf weten. Hij moet niet raar kijken als de politie zeer binnenkort langskomt.

dat noemen ze dan privacy
Privacy vervalt wanneer dingen gevaarlijk kunnen zijn voor de samenleving. Van iemand die op youtube een filmpje zet waarin hij een bloedbad aangkondigd mogen ze zij ip tracen omdat ze de burgers moeten beschermen. Aangezien vuurwerk ook "gevaarlijk" is mogen ze ook dan ips tracen.

Wat is het toch altijd met die "uitpak" filmpjes. Kijk mij! ik heb vuurwerk besteld per post, stoer he... Vind het echt kansloos. Leuk hoor showen maar zo kan je ook genaaid worden dus wat schiet je er mee op?

en je helpt het voor anderen te verpesten. Dan zullen ze je nog heeeel stoer vinden hoor... (natuurlijk niet @genius bedoeld, ff om misverstanden te voorkomen :D )

@boom Nee ze knallen niet hard. En zit zo'n klappertje in die je langs de muur kan strijken, maar het gaat juis om het gedichtje en de moppen die er in zitten.

Back
Bovenaan