Reacties op Collectiefoto's 2011/2012

@densta zit er nog in die kartonnen doos waar een paar cakes op staan? En papa steekt zeker ook wel wat vuurwerk van zijn zoontje af :P

@ slofrotjes.

Het maakt echt niks uit of je een grote collectie hebt of een kleine. Iedereen heeft een budget. Wij zijn allemaal freaks hier. En ik denk nog wel de gezelligste familie met elkaar :p We zijn allemaal klein begonnen. Dus maak je daar echt niet druk om. Het gaat dat je een toffe dag hebt en iedereen geniet van wat hij/zij heeft.

Zoals mijn vader altijd zegt: er is altijd iemand met een grotere <vul hier een variabele in>.

Maar het gaat er inderdaad om of je een leuke dag hebt. En daar moet je zelf voor zorgen samen met vrienden of familie.

@densta zit er nog in die kartonnen doos waar een paar cakes op staan? En papa steekt zeker ook wel wat vuurwerk van zijn zoontje af :P

Nee die doos is leeg. Kon ik mooi gebruiken om t iets op te hogen.
En ja zekers ik ga me zoontje wel helpen. Ff t kleine kind uit mij halen :p

@slofrotjes

Maak je niet zo druk. Freaks die nu veel geld uit kunnen en willen geven zijn zo begonnen.

Ik zeg nog een keer wat anderen ook al zeiden: het is niet de hoeveelheid dat telt maar het plezier wat je ermee hebt. Geniet ervan jongen!

K0enn heb je een eigen bedrijf ofzoiets waar je het kan uitstallen? Super mooie collectie btw als dit nog maar het begin is..

dit is ongeveer 50 procent van de totale collectie, en idd ik werk bij een bedrijf waar ik dit kan uistallen etc.

Jemig man, denk je dat je vrij veel hebt dit jaar.... en dan zie je andere
collecties van mensen... pfffff dan is dit van mij maar een kleine collectie.

Dus, hier mijn bescheiden collectie 2011/2012...:)
Bescheiden!!!

Dit is toch een prachtige collectie man. Veel plezier ermee.

Anco26, leuk dat verhaaltje bij jou collectie.
IK was daar namelijk ook , alleen iets later, om 07.15 uur ongeveer, volgens mij haalt half Nederland het daar weg, maar desalniettemin mooie collectie!

Prachtige collectie allemaal. Sommige hebben met het uistallen echt een kunstwerk gemaakt. Iedereen veel plezier ermee en doe voorzichtig. :thumbsup:

Gave collecties heren, nondejûh!

Hot chains is een gewild item volgens mij :D:D

PS ik zie tamelijk weinig secret salutes voorbij komen....

Sommige collecties zijn echt om jaloers op te worden. Zelf ben ik gebonden aan een budget (tja, thuiswonend / ouders verhaal), maar lijkt me echt heerlijk om zo'n collectie bij elkaar te kunnen verzamelen. Ziet er goed uit allemaal!

Back
Bovenaan