Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb alle dieren cakes 2 maal bestelt. Maak hier twee boxen van die ik v_shape ga schieten. Met de rat als afsluiter.Voor de lui met 2 stuks, hoe doen jullie deze? Tegelijk in V shape? Achter elkaar?
Los op 2 tijdstippen?
Of jij rekent zoals mijn ex bij een paar nieuwe laarzen of je hebt wel een hele scherpe deal te pakken.Goede deal. Plusminus omgerekend 18€ voor een 500 Grammer.
enige die me dan te binnen schiet is de Titan NightNa het zien van dit filmpje krijg ik nostalgische gevoelens naar een specifiek blok, namelijk een 108 shots 1,5" van Broekhoff, jullie mogen raden welk ik bedoel, de echte freaks weten het wel.![]()
Of jij rekent zoals mijn ex bij een paar nieuwe laarzen of je hebt wel een hele scherpe deal te pakken.
Benieuwd waar en hoe je die prijs hebt gekregen (mag per PM).
Na het zien van dit filmpje krijg ik nostalgische gevoelens naar een specifiek blok, namelijk een 108 shots 1,5" van Broekhoff, jullie mogen raden welk ik bedoel, de echte freaks weten het wel.![]()
Ben ik nog steeds nieuwsgierig waar het je is gelukt. Amersfoort geeft geen gratis vuurwerk over deze set en is de Rat €29,99.Haha. De 4 cakes zijn als set te koop voor 90€ waarbij je 20% van deze 90€ mag uitzoeken en dus (bijna) een Rat extra mag uitzoeken. 5 cakes voor 90€ is 18€ per cake.
Ben ik nog steeds nieuwsgierig waar het je is gelukt. Amersfoort geeft geen gratis vuurwerk over deze set en is de Rat €29,99.
Intratuin Duiven kan dat o.a.