Rat [Uitloop 2023]

Deze komt dus gegarandeerd in meervoud in de straat. Wat een gave cake, vooral dat oplopende tempo en spinnners vind ik heel dik

Wat een prachtige cake is dit. Als deze net zo in de straat presteert dan hebben we er weer een topper bij en zal die zeker hoge ogen gooien. Silver spinning tails in combinatie met witte blinkers is naar mijn mening altijd al een mooie combinatie, maar de multicolor lichtkogels maken het helemaal af. Ook het opbouwende tempo is perfect om uit te monden rapid fire salvo's.

Wat een gave cake. Spinners en multi color, 1 van mijn favoriete combinatie. Gaat hier in meervoud komen.

Super product met echt een van me favoriete effecten en dat voor een mooi prijsje. Qua tempo vind ik deze zelfs net iets beter dan het snelle van de Spinnerz to Colorz.

Denk dat ik 2 van deze ga combineren met 2 Pig cakes. Heb je voor 67 euro een mooi willow/multicolor blok

Absoluut een beauty, mits hij in de straat net zo vol is maar ik zie bij CR zelden verschil met China/demofilmpjes

Prachtige cake zeg, hier heeft CR echt weer een nieuwe topper mee. Dezer moet er zeker komen.

Zat te denken, 2x rat en las Fallas. Duurt ongeveer even lang en in w mooi effect bij elkaar.
In de freak eur 45 bij elkaar. Maar dan kan je ook bijna een leuk box voor vinden... keuzes, keuzes...

Back
Bovenaan