Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
In het dagelijkse leven geen probleem, maar denk dat ik hem ook ff laat drogen misschien wel tot volgend jaarDuidelijk natte doos, dat in achterhoofd issie gewoon prima. Alleen ff droogkamertje in. Ook daarvoor hebben we drie verkoopdagen![]()
Hi, Vraagje, Hoe doenik droog kamertje? Gwn een radiator in de kamer en de compounds uit de omdoos halen?Duidelijk natte doos, dat in achterhoofd issie gewoon prima. Alleen ff droogkamertje in. Ook daarvoor hebben we drie verkoopdagen![]()
Ja, zoiets. Lekker behaaglijk stoken en houden (je hoeft hem er niet op/tegenaan te doen). Ik prik altijd ff gaatjes in de folie, sommigen halen het er helemaal af. Uit omdoos halen, kan, maar ik doe het uit praktische- en schoonheidsoverwegingen nooit. Wel ff flapjes open natuurlijk (is bij mij eerste dat eraf gaat). Zo een dag of 2 kan echt al net dat beetje verschil maken. Ik heb 2 vochtvreters erbij in de kamer staan.Hi, Vraagje, Hoe doenik droog kamertje? Gwn een radiator in de kamer en de compounds uit de omdoos halen?
Denk je dat dat altijd goed gebeurt? In te droge seizoen ligt productie vaak stil, dus productie is met hogere luchtvochtigheid dan droogdroog. Als er dan snel grote orders geproduceerd moeten worden, zal de Chinees daar rustig de tijd voor nemen? Een kwaliteitsfabriek als hff zal voor hun topmerk Riakeo er wel hun manier voor hebben, tijd voor nemen, maar voor de massaproductie van Transbombers/ICB's bij alle 5 (wild gokje) verschillende fabrieken?Volgens mij moet het droogproces in China plaatsvinden, voor en tijdens de productie. Het daadwerkelijke “vechten tegen vocht” gebeurt daarna vooral tijdens transport en opslag in containers.
Ja, misschien is het wel bijgeloof.
Denk je dat dat altijd goed gebeurt? In te droge seizoen ligt productie vaak stil, dus productie is met hogere luchtvochtigheid dan droogdroog. Als er dan snel grote orders geproduceerd moeten worden, zal de Chinees daar rustig de tijd voor nemen? Een kwaliteitsfabriek als hff zal voor hun topmerk Riakeo er wel hun manier voor hebben, tijd voor nemen, maar voor de massaproductie van Transbombers/ICB's bij alle 5 (wild gokje) verschillende fabrieken?
En we hebben het water in de containers zien staan (lichtjes overdreven maar Royal Thunders...?) en als het karton danwel klei tot aan flink vochtig is, hoe beïnvloedt dat niet alleen maar zuigt het fijne kruitpoeder dat ook weer op/aan.
En als je droogt, zoals ik zei, moet de warmte vooral van bovenaf komen. Er zit maar een dun kartonnetje tussen de holle tube en het effectkruit.

En zeker in de laatste 3 dagen van het jaar
Ik zou ook verder in willen gaab op je post, maar doe dit allemaal onderweg. Het lukt me simpelweg niet.
Ik vind hem niet slecht hoor, heb hem binnen! Maar haal hem wel naar voren. Wou deze eerst na de Tang Empire en voor de Elegance schieten, maar dat wordt nu voor de Tang Empire.