Pyroclasm *Nieuw 2025*

Ach beide video’s vallen wat tegen.
Gelukkig niet de volle mep ervoor betaald, dus kan ermee leven.

Als ik Riakeo had genomen had ik er wss ook 2 compounds minder kunnen aanschaven ivm dat er wat extra korting was voor deze compounds.

Ach beide video’s vallen wat tegen.
Gelukkig niet de volle mep ervoor betaald, dus kan ermee leven.

Als ik Riakeo had genomen had ik er wss ook 2 compounds minder kunnen aanschaven ivm dat er wat extra korting was voor deze compounds.

Daar heb je een goed punt! Riakeo had je waarschijnlijk net iets minder van gehad.

Ik begrijp eerlijk gezegd de opmerkingen over “vocht” niet zo goed.

Natuurlijk snap ik dat materialen vochtig kunnen worden, maar we hebben het hier over het kruit in de bombettes. Dat zit volledig ingesloten in de verpakking met daaromheen dik karton (tubes en hulzen) en bovendien nog meerdere dikke tubes ervoor, erachter en ernaast.

Dat bereik je toch nooit binnen 48 uur, zelfs niet als het vuurwerk op ongeveer 3 cm van een verwarming staat? Op 5 à 6 cm afstand ligt de temperatuur al duidelijk lager, waardoor het effect nog verder afneemt.

Het lijkt mij simpelweg dat de kern nauwelijks op warmt en de warmte vooral in het buitenste karton blijft hangen en de kruitlading zelf nauwelijks bereikt. En dan nog... zou het vocht in de lading er niet uit kunnen ontsnappen, omdat alles luchtdicht en ingesloten ligt.

Volgens mij moet het droogproces in China plaatsvinden, voor en tijdens de productie. Het daadwerkelijke “vechten tegen vocht” gebeurt daarna vooral tijdens transport en opslag in containers.

De producten van Pyroshine in 1.3G presteren overigens dikke prima net uit de container! Hetzelfde geldt voor Riakeo 1.4G en (dit jaar ook) Wolff 1.4G (voor zover we het e.a.a. gezien hebben).

Ik begrijp dat we onszelf graag willen overtuigen dat het helpt, maar eerlijk gezegd betwijfel ik dat sterk. Zelfs als je de compound op z'n kant legt... Als je één of twee compounds hebt kun je het natuurlijk altijd proberen, maar ik verwacht er persoonlijk weinig erg van.
Ik sluit me hier 100% bij aan!
Het is onmogelijk om dat vocht er uit te halen binnen 3 dagen ALS het al een vocht probleem is. Je ziet in mijn ogen te duidelijk dat het aan de effect vulling ligt, zou het vocht zijn had je binnen dezelfde effecten verschillende uitwerkingen.

Laatst bewerkt:
Ik sluit me hier 100% bij aan!
Het is onmogelijk om dat vocht er uit te halen binnen 3 dagen ALS het al een vocht probleem is. Je ziet in mijn ogen te duidelijk dat het aan de effect vulling ligt, zou het vocht zijn had je binnen de zelfde effecten verschillende uitwerkingen.

"zou het vocht zijn had je binnen de zelfde effecten verschillende uitwerkingen."

Scherpe opmerking!

Tja op basis hiervan had ik bvb eerder the great wall en een andere riakeo bak genomen ipv de blaze torrent en radiant detonation (neem aan dat de verdunning van de effecten ook in de andere bakken terugkomt) Behalve 4 vd 5 cakes en de gracefulness heb ik dat niet wat dan wel weer jammer is

Tja op basis hiervan had ik bvb eerder the great wall en een andere riakeo bak genomen ipv de blaze torrent en radiant detonation (neem aan dat de verdunning van de effecten ook in de andere bakken terugkomt) Behalve 4 vd 5 cakes en de gracefulness heb ik dat niet wat dan wel weer jammer is
Ik vind die nederlandse riekeo boxxen ook niet echt heel spannend de duitse wel

Ik vind die nederlandse riekeo boxxen ook niet echt heel spannend de duitse wel
Dat is ook uiteindelijk waarom ik het moeilijk vond om die prijzen te betalen. Ik besloot het wel met pro xplosion te doen omdat de effecten mij meer aanspreken, maar het is dan weer zonde dat ze hun 1.4G zaken niet helemaal goed op een rijtje kunnen zetten

Ik heb gelukkig niet de volle mep betaald, maar ga hem misschien wel een jaartje op zolder zetten …. Kijken of het scheelt

Edit: ik heb net het filmpje pas gekeken ( ik durfde nog niet :p ) maar het valt me niet tegen na dit alles gelezen te hebben. Wel beduidend minder dan die prachtige 1.3 filmpjes die we gezien hebben, maar alsnog een mooie box.
Misschien heb je wel toevallig een slechter exemplaar, en is de rest gewoon net als de eerdere films .... :angel:;):cool:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan