Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
enige wat ik verwachtte was een zachtere burst, maar het goud en crackling waren ook een stuk magerderIedereen zag dit al een klein beetje aankomen denk ik! Hopelijk zijn de andere beter 200 vind ik wel absurd voor als die zo presteerd

Het komt wel over als vochtigheid ja, want waar anders is dat crackling en goud gebleven? alsof de helft niet is ontbrandik vind hem mooi .
bedankt voor de video
kan me inschatten dat het nog vochtig is , welllicht voor de kachel zetten
Hoop dat die dan meevalt want volgens mij zit de blaze torrent hier ook vol meeMorgenavond maar even de Dynamite cake doen. Kijken hoe de palmen het doen... die o.a. in de Thunder Strike en Radiant Detonation zitten.
Dit was letterlijk mijn eerste gedachteIk zeg Riakeo bijkopen nu het nog kan![]()
Word wel de hoofdprijs betalen danDit was letterlijk mijn eerste gedachte![]()
Niet waar ik heen gaWord wel de hoofdprijs betalen dan
Liever duur, dan niet te koopWord wel de hoofdprijs betalen dan

.. nee onzin, leuke compound.. maar presteert op de beelden ondermaats.. valt goed op bij de spreiding van het goud en de crackling. Het lijkt inderdaad wel of er vocht problemen zijn, overige boeketten/kleuren en bijvoorbeeld de falling leafs bij de V shape komen wel goed over. Al met al niet de premium prijs waard zo te zien, we hadden beter extra Riakeo kunnen bestellen.
Precies die producten heb ik gekocht, juist vanwege die gave palmen. Ben benieuwd.Morgenavond maar even de Dynamite cake doen. Kijken hoe de palmen het doen... die o.a. in de Thunder Strike en Radiant Detonation zitten.
Duidelijk natte doos, dat in achterhoofd issie gewoon prima. Alleen ff droogkamertje in. Ook daarvoor hebben we drie verkoopdagen
Hierbij de originele films! Tot 4K beeldkwaliteit. Er mist een klein stukje doordat ik per ongeluk op STOP klikte.