Pyroclasm *Nieuw 2025*

als die zo presteert wordt dat de flopper van het jaar...ik heb hem ff op de kachel gezet, net als de dynamite en hopelijk verbetert het nog iets..

Bedankt voor het filmen @BurstDuo!
Ik denk dat ze er stiekem Cafferata kruid in hebben gegooid ;).. nee onzin, leuke compound.. maar presteert op de beelden ondermaats.. valt goed op bij de spreiding van het goud en de crackling. Het lijkt inderdaad wel of er vocht problemen zijn, overige boeketten/kleuren en bijvoorbeeld de falling leafs bij de V shape komen wel goed over. Al met al niet de premium prijs waard zo te zien, we hadden beter extra Riakeo kunnen bestellen.
Ik heb in totaal 4 compounds en 2 cakes van Pro Xplosion, waarvan 2 Pyroclasm, de ene gaat voor 0:00 de lucht in en de andere na 0:00 uur. Alsnog gas erop, gaan we alsnog van genieten! :biertje:

Oooh begint toch te kriebelen om die van mij nu ook aan te steken. Op film komt die niet slecht over, maar prijs lijkt inderdaad wel te hoog in vergelijking met een Riakeo.

Bedankt voor het filmen, het is waar we allemaal bang voor waren en waarom ik het ook over geslagen heb.
Hadden we onszelf niet lekker zitten maken met alle 1.3g filmpjes was het zeker geen slechte box geweest. Hij past ook helemaal in de lijn van de importeur, teveel geld voor slecht gevulde boeketten.
Maar eerlijk is eerlijk wel mooie effecten.

Helaas is het geen vocht probleem aangezien de box niet over de hele breedte slecht ontbrand maar puur een aantal effecten, er zit gewoon minder kruit/burst in.

Back
Bovenaan