Publieksmascleta Fallas, graag even stemmen

Gaaf hoor, toch nog wat stemmen gegeven, en feliciteer hem maar.
Neem aan dat we er mooie beelden van zullen zien, fotoreportage of zelfs films?

Ook zojuist ter afsluiting nog even 6x gestemd (wifi aan, wifi uit). Ik had dit een aantal dagen geleden niet voor mogelijk gehouden. Leuk om te zien hoe alle leden hier fanatiek mee aan de slag gingen, het enthousiasme van Fegefeuer en natuurlijk de dankbaarheid van Vallai. Het zou nu natuurlijk prachtig zijn als hij ook daadwerkelijk wordt uitgekozen. Wanneer komt hier wat meer duidelijkheid over? Die Fran heeft uiteindelijk ook nog plek 5 behaald.

Via diverse apparaten nog ff wat gestemd! Gefeliciteerd mag ik alvast zeggen?! Helemaal als hij wordt uitgekozen! Hang er maar ff een lijntje met rood wit blauw en oranje trueno's tussen! Vinden we leuk!

Dinsdag valt de beslissing. De mensen van Mediterraneo, die op de 28e de door La Fallera gesponsorde mascleta schieten, zullen dan laten weten wie van de vijf met de meeste stemmen de in hun ogen beste mascleta heeft gecomponeerd.

Ik houd jullie uiteraard op de hoogte van hoe het verder gaat. Maar in ieder geval, namens Jose, hartstikke bedankt voor jullie steun. Ik vermoed dat er via VWC duizenden stemmen zijn uitgebracht in de afgelopen week. Dit topic is liefst 2.822 keer opgeroepen sinds het op 2 februari werd geopend, en volgens mij is dat gigantisch veel.

Muchas gracias :)

Geweldig om te zien dat Jose op de eerste plaats is geëindigd, nu maar hopen dat hij ook uit wordt gekozen. Ben zeer benieuwd wie het gaat worden en hoe de show er op het plein uit gaat zien.

De eindstand is niet meer te vinden op http://va.mascletacomposer.com.

Top-6 (stemmenaantal van 21.55 uur, dus twee uur voor sluitingstijd):

1, Jose Vallai 28.862

2. Herva 25.221

3. Javier 24.902

4. Alberto 24.435

5. Fran 24.107

6. Sergio 23.917

Die Sergio heeft heel lang bij de eerste twee gestaan, maar liet zich op de slotavond verrassen door de eindsprint van Fran.

De eindstand is niet meer te vinden op http://va.mascletacomposer.com.

Top-6 (stemmenaantal van 21.55 uur, dus twee uur voor sluitingstijd):

1, Jose Vallai 28.862

2. Herva 25.221

3. Javier 24.902

4. Alberto 24.435

5. Fran 24.107

6. Sergio 23.917

Die Sergio heeft heel lang bij de eerste twee gestaan, maar liet zich op de slotavond verrassen door de eindsprint van Fran.

Erg jammer, gunde het segio la rosa eigenlijk nog wel meer dan Jose. Leek mij leuk om een keer een italiaanse mascleta te zien.

Maar wat heeft Jose nou eigenlijk gecomponeerd. Oftewel waar hebben we nou op gestemd?
Ik kon het eigenlijk niet zo duidelijk vinden op die website.

Dank je. Ik snap er alleen nog steeds niets van. Het filmpje kan je niet doorspoelen en ik zie ook weinig progressie na 10 minuten (and counting). Volgens mij wordt het om de 30 seconden herhaald oid.

Back
Bovenaan