Publieksmascleta Fallas, graag even stemmen

Misschien ben ik te voorzichtig hoor, maar het zou jammer zijn als Jose gediskwalificeerd word vanwege deze tips. Wel leuk om te zien hoe hard die stijgt nu op het laatst i.t.t. het begin. Iets met hardlopers :wink:

Misschien ben ik te voorzichtig hoor, maar het zou jammer zijn als Jose gediskwalificeerd word vanwege deze tips. Wel leuk om te zien hoe hard die stijgt nu op het laatst i.t.t. het begin. Iets met hardlopers :wink:

Daar heb je misschien een punt. Wellicht raadzaam om ons stemgedrag aan te passen aan dat van Fran en zijn vrienden.

Nja bedoel ook vooral dit topic. Het is openbaar dus stel dat Fran dit vind oid (en hij blijkt Nederlands gestudeerd te hebben.. ;)

Campagne voeren mag toch en het is geen vals spelen naar mijn mening. Wat wij doen kunnen anderen ook. Ik zeg gewoon doorgaan met stemmen.

Kun je niet aan de moderators vragen een mail te versturen naar alle leden met de vraag en link erin Om te stemmen stemmen Hihi heb je wel weer paar stemmen erbij

Haha leuk zo'n foto. Heb op het werk vandaag ook weer 9 stemmen kunnen geven. Zal vanavond als ik thuis ben weer even stemmen. Als je de optie hebt om een incognitovenster te openen, dan kan je weer 3x extra stemmen.

Vallai meer dan 20.000 stemmen inmiddels! Tweede plaats in zicht, hoewel dat er niet echt toe doet. Enige dat telt, is een plaats bij de eerste vijf. De voorsprong op nummer 6, Fran, bedroeg om 11.45 uur ruim 4.000 stemmen. Dat lijkt veel, maar is het mogelijk niet. Kan zo maar zijn dat Fran er een gigantische eindsprint uit gaat persen. Voor de zekerheid toch maar door blijven stemmen s.v.p.

http://va.mascletacomposer.com/participaciones/public/ver?id=10180

Back
Bovenaan