Publieksmascleta Fallas, graag even stemmen

Vliegtuigmodus truc werkt perfect! Je kunt gewoon onbeperkt stemmen :D

Heb er weer even 100 stemmen ofzo bijgeknald. Bijna nummer 1 jongens!

Jwtjuh :bye:

Zo, weer even 150 stemmen erbij in een kwartier tijd :D

Als er nu 10 mensen dat doen, staan we op 1 :holland:

Haha die Javier en Sergio vragen zich nu waarschijnlijk af hoe Vallai dit voor elkaar heeft gekregen. Ik had dit een aantal dagen geleden echt niet verwacht. Wat een inhaalslag heeft hij gemaakt en wat ging het in een rap tempo. Ook vandaag weer flink gestemd, maar het zou nu wel leuk zijn als hij dan ook daadwerkelijk wordt uitgekozen.

Lekkâh :D

Nu verwacht ik stiekem wel een overwinningsfoto van Jose :D

Huid niet verkopen voor de beer geschoten is ha ha ha.

Dit is trouwens wat Jose vanavond schreef:

HOLAAA FAMILIA MASCLETERAAA!!!

Disculparme que no pueda comentar vuestro apoyo, no dudeis que estoy pendiente de todos vosotros y admirado por el trabajo que estais haciendo.

No podia imaginar el moviento social que hemos creado, estoy saturado, y tambien con un poco de ansiedad de no poder responder a todo el mundo que me está animando y por supuesto compartiendo los votos con sus amigos.

Gracias a todos!!!

Geweldig om te zien zeg, gewoon de eerste plaats. Nu maar hopen dat zijn mascleta gekozen wordt.

Haha die Javier en Sergio vragen zich nu waarschijnlijk af hoe Vallai dit voor elkaar heeft gekregen. Ik had dit een aantal dagen geleden echt niet verwacht. Wat een inhaalslag heeft hij gemaakt en wat ging het in een rap tempo. Ook vandaag weer flink gestemd, maar het zou nu wel leuk zijn als hij dan ook daadwerkelijk wordt uitgekozen.

Denk dat vooral die Fran zich afvraagt wat er is gebeurd. Die is op dit moment de lul, met zijn zesde plaats.

Of Jose's mascleta nu wel of niet gekozen wordt: het geeft hoe dan ook een prettig gevoel van saamhorigheid als je weet dat er hopen mensen bezig zijn om iemand een groot plezier te doen. Zo is er ook in Duitsland en China flink gestemd. Maar mijn inschatting is dat de meeste niet-Spaanse stemmen uit Nederland afkomstig zijn. Beetje verslavend is het ook wel, eerlijk gezegd. Steeds maar weer kijken naar de stand, spannend hoor ;-)

Maar goed: een mascleta op de 28e met een feloranje tintje, dat zou wel mooi zijn zeg.

Huid niet verkopen voor de beer geschoten is ha ha ha.

Dit is trouwens wat Jose vanavond schreef:

HOLAAA FAMILIA MASCLETERAAA!!!

Disculparme que no pueda comentar vuestro apoyo, no dudeis que estoy pendiente de todos vosotros y admirado por el trabajo que estais haciendo.

No podia imaginar el moviento social que hemos creado, estoy saturado, y tambien con un poco de ansiedad de no poder responder a todo el mundo que me está animando y por supuesto compartiendo los votos con sus amigos.

Gracias a todos!!!

Vrij vertaald:

Holaaa MASCLETERAAA FAMILY !!!

Het spijt me maar woorden schieten tekort voor jullie steun. Weet dat ik me bewust ben van jullie allemaal en ik heb enorme bewondering voor het werk dat jullie doen.

Deze sociale beweging die we hebben gecreëerd kon ik me niet voorstellen, ik ben in de 7e hemel, maar ik vind het ook moeilijk dat ik niet in staat ben iedereen en zijn vrienden te bedanken die mij helpen met het stemmen!

Ik dank u allen !!!

Back
Bovenaan