Publieksmascleta Fallas, graag even stemmen

Plaats 6 is inmiddels behaald. Voor morgen zou het een mooie doelstelling zijn om plaats 5 te bemachtigen. Vandaag alweer 6x gestemd. Ik zou zeggen, blijf stemmen en help Vallai las Fallas door!

nog maar 345 stemmen dat moet deze avond toch nog wel lukken! En morgen plek vier overnemen voor de zekerheid.

Gaat goed, mannen!

Kennelijk is het mogelijk om minimaal 12x per dag te stemmen. Las zojuist het volgende bij de buren:

Net na een tip van iemand er nog achter gekomen; Als je het netwerk van 4G handmatig naar (alleen) 3G zet even eventueel daarna ook nog op 2G, kan je nog 3x (of dus 6x) stemmen, aangezien beide varianten via een ander signaal gaan!

Dus: 3x wifi, en evt. 9x telefoon. Meer kan natuurlijk ook, als je verschillende wifi-punten kunt vinden per dag.

http://va.mascletacomposer.com/participaciones/public/ver?id=10180

Plaats 6 is inmiddels behaald. Voor morgen zou het een mooie doelstelling zijn om plaats 5 te bemachtigen. Vandaag alweer 6x gestemd. Ik zou zeggen, blijf stemmen en help Vallai las Fallas door!

Ik was wat voorzichtig met mijn doelstelling zie ik. Man, wat komen er veel stemmen in een rap tempo bij! Vandaag staat de teller op 9 stemmen.

Nog een tip: via de vliegmodus op je telefoon zou je onbeperkt moeten kunnen stemmen. Elke keer bij het activeren van die vliegmodus zou er een ander ip-adres worden toegewezen.

Hier ook al een tijdje bezig met stemmen, maar vond het turning neon topic toch echt leuker, dit is gemakkelijker:p

Hij gaat echt hard, heb het idee dat de bovenste 2 niet heel veel meer met sprongen vooruit gaan. Maar goed gewoon blijven stemmen. Het is hem gegund.

Back
Bovenaan