HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
giphy.gif

Wat een hoop gezeik weer zeg... Als je het hier te duur vindt, of als de site je niet bevalt - dan koop je toch ergens anders?? Bij mij liep het best soepel; heel even wit scherm, maar dat was zo weg. Eenmaal in de winkel nergens last meer van gehad. Ik zat niet op de populairste producten te jagen, dat scheelt, heb alles gevonden wat ik wilde hebben - en een beetje meer. Afhalen op de 28e voor 6u, voor de zekerheid :D

Ik had trouwens ook wel wat Tribal combi deals verwacht....wilde de maori hunter en de amarok serie wel kopen maar voor 14 euro per stuk haal ik dan liever fairytails...

Ik zit voor Roosendaal ook heel de tijd te wachten of er nog een transbomber of crash box uit een winkelwagen komt... Maar tot heden niet.

Kun jij daar iets over zeggen toevallig Jo?

ik ben er klaar mee.....was weer slecht georganiseerd....ik ga wel naar een andere dit jaar...eentje waar je wel op je gemak kan kijken voordat alles weg is...

Haha wat een paniek zeg. Groot verschil met reacties op FPM. Hier iedereen boos en slechte berichten, daar word het gewaardeerd wat een winkel doet, ondanks dat het soms uitverkocht is.

Inderdaad een heel verschil met FPM Bizzle. Snap al dat gezeik hier ook niet. Site deed het gewoon prima, misschien een minuutje vertraging maar bij lange na niet zo erg als andere jaren. Goede aanbiedingen, goed assortiment. Dat alles zo uitverkocht is rekent men hier Haokan voor aan? Wat kan Haokan er aan doen dat al die mensen op die cakeboxen zitten te azen? Volgens mij is het al lang en breed bekend dat veel boxen zo zijn uitverkocht dus moet je maar op een teleurstelling rekenen en blij zijn als het toch lukt.

1 minuutje vertraging? bij jou misschien wel ja maar ik zag pas iets om 6min over 7....toen was alles al pleite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan