Proud mary

Mooi doosje, de effecten zelf vind ik heel mooi, wat ik dan wel mis is toch meer kleur, met meer kleur was dit een echte pareltje geweest, nu vind ik 'm gewoon heel goed.

Ja, idem hier. Deze potentiele topper blijft redelijk anoniem tot zover. Absoluut een van de producten waar ik erg naar uitkijk.

het blijft idd stilletjes, als die zo presteert zoals op het filmpje ben ik tevreden. na het zien van de foto's in het verslag maar overgegaan tot het bestellen. ik ben heel benieuwd. word mijn afsluiter

Blijf maar terugkomen naar deze bak komt ook mede door mijn vriendin want die vind hem prachtig. Had dit doosje zelf niet in bestelling staan. Maar denk toch dat ik hem met de verkoop dagen maar meeneem.

Blijf maar terugkomen naar deze bak komt ook mede door mijn vriendin want die vind hem prachtig. Had dit doosje zelf niet in bestelling staan. Maar denk toch dat ik hem met de verkoop dagen maar meeneem.

In dat geval direct bestellen, de verkoopdagen kan ie zomaar duurder uitvallen en nu kun je credits pakken hehe. Wel filmen he!

Heb voor Beyond Redemption gekozen ipv proud mary. beyond is 30mm kaliber voor tientje meer en proud mary 25mm

Deze was niet binnen gekomen, maar ze verwachten vanavond nog een vracht.
Ik heb nu dus een tegoedbriefje gekregen om na 19u nog eens terug te gaan, gelukkig maar 7km.

Heb deze maar bewaard, begon hard te waaien vanaf 01:00 dus komend jaar aan de beurt!
Films zien er dondersgoed uit!

Wat een geweldige box was dit zeg! door de wind verwaaide de boeketten wel een beetje maar echt een pareltje.
Deze gaat met stip weer op de lijst voor aankomende jaarwisseling

Dikke bak. Ik ben een zelf een liefhebber van waaiers, dus dit was een must have voor mij.
Grote boeketten, goed uitgewerkt, niks mis mee. Aanrader.
Te zien vanaf 2:50

Back
Bovenaan