Johnny Dangerous

Deze cake heb ik ook zojuist in Zoetermeer gezien.
Bij de demo van Mania deze zomer viel deze cake mij al niet echt op. De werkelijke productie blijkt nu nóg minder indruk op mij te maken :no: De knallen zijn zacht. Het is geen knalcake. De crackling is ook lafjes, en het tempo is in het begin echt te laag. Gewoon een zwakke cake. Overigens hier geen laagvliegers. Alles klapte op normale hoogte.

Ook gezien maar dit is echt helemaal niks, knalde voor geen meter, slechte kwaliteit dit zeg. 5 euro waard.

Pff hoort zich niet best aan. Gelukkig niet besteld en door dit soort gevallen ga ik volgend jaar misschien niet eens meer in de freakacties kopen. Ik ga liever voor zekerheid.

Ja dit was echt een afknapper in Zoetermeer. Sloom, slappe burst en verder ook helemaal niet indrukwekkend

Haha geniale opmerking! Hoe was deze in vergelijking met de Saluted van vuurwerk totaal? Op de Mania demo eerder dit jaar ging deze namelijk kneiter hard!

Saluted knalde deze er finaal uit. Veel doffere dreunen. Al heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat we de Saluted zo niet in de straat gaan zien. Leek iets té opgepompt.

Back
Bovenaan