RandomDaniel
VWC lid
Qua freakprijzen heb ik tot nu toe leuke dingen gezien dit jaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Qua freakprijzen heb ik tot nu toe leuke dingen gezien dit jaar.
Waar schreef malte dat als ik vragen mag, of is dit topic gesloten onder druk van de sponsoren?Ik ben er wel een beetje klaar mee om zonder glijmiddel genaaid te worden.
Terwijl de Nederlandse importeurs het al over prijsverhogingen hebben plaatst Funke recent nog de volgende tekst bij een compound:
Als de prijzen nog verder omhoog gaan zie ik geen reden meer om mijn vuurwerk in Nederland te bestellen.
Containerprijzen liggen ook fors lager dan voorheen. Dus tja, ik ben bang dat het niet gaat gebeuren, een verlaging, maar ik laat me graag verrassen.![]()
Dat noemen ze marktwerking aldus de vvd.Ook hier wordt misbruik gemaakt van de situatie en geld naar binnen geharkt, zo lijkt het ...
https://nos.nl/artikel/2505448-verladers-boos-over-hoge-toeslagen-om-rode-zee-te-mijden
Freakakties van nu zijn niet freak genoeg voor mij. Prijzen zijn hetzelfde als de september en oktober akties.
Jullie hebben leuke acties maar het zijn uiteraard geen echte freak prijzen. Veel van de nu getoonde prijzen heb ik zelfs in december, elders tot 25 procent lager gezien.
Tot 25 procent goedkoper.
Ik ga er geen hele discussie van maken, zaken als hubo en feestje zijn super tokos voor de wat kleinere portemonnee.
Als een Full Assault in september 95 euro kostte, en nu nog steeds, en straks in september 100. Dan heb je nu nog steeds de 'beste' deal voor 95De kans dat hij in september ineens 90 is, is niet al te groot (eventuele black friday-achtige acties uitgezonderd)