Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klopt dat dit GBV is, maar aangezien hun prijzen zo hoog zijn, ga ik daar niet de volle mep voor willen betalen. Zij willen niet dat winkels openbaar met hun producten stunten terwijl dat bij bv Rubro geen probleem is. Ik koop daardoor liever in een weekactie iets, dan dat ik bij een winkel moet gaan lopen leuren/vragen naar de freakprijs.
Ik weet dat er winkels zijn die dit vanuit Evo toen te horen hebben gekregen. Dit was 3/4 jaar terug zo. Als dat nu anders is heb ik niets gezegd!
Pangu was vorig jaar keurig geprijsd. Idem st8ment.Is nog maar GBV, das altijd dure geweest. Rest afwachten.
Ik wil echt niet de discussie opnieuw aanwakkeren. Nsar het is een feit dat er freakwinkels zijn aangesproken op het (openbaar) aanbieden van freakkortingen.
Sterker nog, er zijn winkels die prijzen hebben moeten verhogen omdat gedreigd werd anders niet te leveren.
Prima wat een ieder er van vindt, maar laten we niet doen of dat niet gebeurt/gebeurde.
Ik wil echt niet de discussie opnieuw aanwakkeren. Nsar het is een feit dat er freakwinkels zijn aangesproken op het (openbaar) aanbieden van freakkortingen.
Sterker nog, er zijn winkels die prijzen hebben moeten verhogen omdat gedreigd werd anders niet te leveren.
Prima wat een ieder er van vindt, maar laten we niet doen of dat niet gebeurt/gebeurde.
Klopt dat het leven een stuk duurder is geworden. Vertaald naar vuurwerk, betekent dit voor mij dat de balans is doorgeslagen. Hierdoor vindt er een verschuiving in de hobby plaats. Daar waar ik pre Corona mijn eerste bestelling al in januari/februari had staan, sta ik nu in augustus nog droog. In plaats van bestellingen plaatsen, bezoek ik nu wat meer shows door het jaar heen.
Niet dat betekent dat ik zelf met niet meer ga afsteken, maar niet meer in die hoeveelheden als het verleden. Hoef ik mij ook niet meer een crimineel te voelen tijdens de afhaaldagen.
Alleen jammer dat de prijzen op dit moment zo hoog zijn, dat importeurs genoodzaakt zijn om producten te downgraden. Dit jaar veel producten zonder kooi,Ik kan me heel goed vinden in jouw verhaal idd. En geniet nu ook veel meer van wat ik heb ipc de hoeveelheid.
Alleen jammer dat de prijzen op dit moment zo hoog zijn, dat importeurs genoodzaakt zijn om producten te downgraden. Dit jaar veel producten zonder kooi,
producten waarbij het aantal shots is verlaagd om de verkoopprijs te drukken of waar het kaliber is gedowngrade naar 25mm of 20mm. Dat vind ik zelf geen hele fijne ontwikkeling.