[PRIJSVRAAG] Vuurwerplanet.nl cryptische prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Hele toffe actie weer zeg! Bedankt Vuurwerkplanet en VWC voor het hiervan mogelijk maken, erg gaaf!
Flink aan het puzzelen geweest, maar blijf nummer 4 en nummer 10 lastig vinden.
4 zijn inderdaad twee goede opties, maar nummer 10 voor mij hetzelfde.:bonk:
Misschien een slechte vraag, maar alle producten op de site zijn mogelijk toch? Ook de wat onbekendere producten of omlabelingen?

Toffe en ook weer mooie actie, veel zoeken, nog eens zoeken, nachtje overdenken en door!

Succes allen!!!

:handsup:

Wat een leuke prijsvraag! De antwoorden zijn verstuurd.
Bedankt Lesli en VWC voor het mogelijk maken van de prijsvraag!

Ik was er meer tijd mee kwijt dan verwacht, sommige dingen waren snel duidelijk maar vraag 7 bleef maar in m'n hoofd spoken. Bedankt voor het mogelijk maken.

Laatst bewerkt:
En ook deze opgestuurd! Blijft altijd erg leuk, maar ook lastig! Maar wel weer onwijs toffe prijzen zeg, heel erg gaaf!:D

Hele toffe actie weer zeg! Bedankt Vuurwerkplanet en VWC voor het hiervan mogelijk maken, erg gaaf!
Flink aan het puzzelen geweest, maar blijf nummer 4 en nummer 10 lastig vinden.
4 zijn inderdaad twee goede opties, maar nummer 10 voor mij hetzelfde.:bonk:
Misschien een slechte vraag, maar alle producten op de site zijn mogelijk toch? Ook de wat onbekendere producten of omlabelingen?

Ik heb precies hetzelfde! Maar we gaan het zien.

Zo heb hem even laten liggen omdat ik nog twee antwoorden moet hebben, vandaag nog maar eens voor gaan zitten.

Pittige vragen/omschrijvingen, maar leuk om te doen.
En als je na lang zoeken het antwoord vind, denk ik altijd... o ja natuurlijk.#
# Mits/tenzij het de goede antwoorden zijn.

BELANGRIJKE MEDEDELING!!!

De prijsvraag zal met een dag ingekort worden i.v.m. de logistieke administratie bij Lesli Vuurwerk.
De prijsvraag loopt t/m 14 december 23.59 uur, vanaf nu dus nog een ruime dag.
Alle inzendingen vanaf 15 december 2022 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking.

We hebben al veel inzendingen mogen ontvangen, maar had je je inzending nog uitgesteld, doe dit dan vandaag of morgen nog! :)

Op 15 december worden alle winnaars bekend gemaakt waarna we alle benodigde informatie bij de winnaars zullen opvragen.

Back
Bovenaan