[PRIJSVRAAG] Vuurwerplanet.nl cryptische prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Heeft iemand een winkel waar alle producten op te vinden zijn? Heb nou al meerdere winkels bekeken, maar heb nou nog niet het idee dat ik elk product gezien heb..

Heerlijke prijsvraag ook weer met hele dikke prijzen. Veel succes allemaal.

Hahaha...deze zijn echt hilarisch! Nog 1 antwoord waar ik nog niet op gekomen ben, maar complimenten voor degene die deze heeft verzonnen! Erg leuk

Eigenlijk verwacht dat er geen prijsvragen meer zouden komen dit jaar, dus dan is dit een mooie verrassing! Toffe producten te winnen, waarvan ik een aantal nog nooit heb gehad maar er wel over getwijfeld heb ze aan te schaffen. Bedankt voor de prijsvraag!

Laatst bewerkt:
Zo, best lang bezig geweest om alles te vinden. Zaten een paar breinbrekers bij, maar ik denk dat het gelukt is ...:p

Wat een leuke actie weer.
Ik ga er eens goed voor zitten.
Alvast bedankt Lesli en VWC voor het mogelijk maken:thumbsup:

Dat moment wanneer je de vragen instuurt en één uur later realiseert dat je 1 vraag fout had nadat het goeie antwoord te binnen schiet :frusty:

Ook bij deze prijsvraag de antwoorden opgestuurd, hopelijk heb ik alles goed begrepen qua vragen. Succes voor de andere!

Wat een leuke verrassing deze prijsvraag, met erg mooie prijzen. Dank Lesli hiervoor.
Blijf hangen op vraag 4, komende dagen maar weer verder puzzelen, hopelijk krijg ik nog een helder moment. Prachtig in elkaar geknutseld deze prijsvraag!

Bedankt voor het mogelijk maken van deze prijsvraag! :handsup:

Heb een gokje gewaagd bij vraag 3 & 6, ben erg benieuwd naar de antwoorden van iedereen nadat de prijsvraag is afgelopen.

Succes allemaal!! :thumbsup:

Dit was echt een leuke speurtocht, hou der wel van, die doordenkertjes. Kga ze over een paar uur nog een keertje doornemen zodat ik 100% zeker ben, en dan verzenden maar!

Veel Succes iedereen! :idea:

Ondanks dat het niet helemaal mijn ding is die cryptische doordenkers zijn dit wel de leukste prijsvragen. Vooral de vragen waarbij dan ineens het kwartje valt. :D Ik heb in ieder geval naar eer en geweten weer 10 antwoorden opgestuurd!

Back
Bovenaan