[PRIJSVRAAG] Vuurwerplanet.nl cryptische prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Even een korte vraag. De winkels bij mij in de regio hebben een wat beperkter aanbod dan wat Lesli zelf heeft. Is in principe alles van lesli terug te vinden op vuurwerkplanet? ik heb namelijk wel een aantal antwoorden gevonden op de site van leslivuurwerk, maar kan ze niet in de shop bij mij in de regio terugvinden.

Even een korte vraag. De winkels bij mij in de regio hebben een wat beperkter aanbod dan wat Lesli zelf heeft. Is in principe alles van lesli terug te vinden op vuurwerkplanet? ik heb namelijk wel een aantal antwoorden gevonden op de site van leslivuurwerk, maar kan ze niet in de shop bij mij in de regio terugvinden.

Volgens mij moet je gewoon naar de website van vuurwerkplanet en dan op het kopje producten drukken, dus niet via een dealer

ik kom er redelijk goed door maar blijf op de 1 of andere manier hangen bij vraag 8, terwijl die voor mijn gevoel niet lastig is... ik ga er nog even goed voor zitten.

Geweldig dit, had eigenlijk niet meer op prijsvragen gerekend dit jaar. Ga er vanavond eens voor zitten.
Thanks Lesli en VWC voor deze mooie prijzen.

Deze vandaag ingestuurd.
Zaten een paar ik denk het maar weet t niet zeker antwoorden tussen :bonk:
Was wel heel leuk om te doen
En wat een hoop toffe producten die dan weer net niet op fiets afstand bestelbaar zijn :frusty:

Erg leuke prijsvraag weer! Best lastig nog. Bij sommige had ik eerst een antwoord en dacht ik later, NEE! dat is het juiste antwoord. Genoten.
Ik hoop dat ik alles goed heb, maar vooral bij vraag 10 was ik enorm in dubio tussen 2 artikelen.

Zo mijn antwoorden ook ingestuurd, ik heb er 3 avondjes mee bezig geweest haha dan keek ik bijna scheel van het zoeken en ben ik de volgende avond weer verder gegaan, wat ook zeker een frisse blik opleverde:p ach weer een paar uur van de straat af geweest.

Bedankt voor het mogelijk maken van deze prijsvraag!!
Iedereen succes! En ben erg benieuwd naar de antwoorden:D

de nodige uurtjes speurwerk gedaan en zojuist mijn antwoorden verzonden. Leuke prijsvraag en mooi dat dit mogelijk word gemaakt. En nu duimen maar!

zo dat was een zondagmiddag zoeken naar de oplossingen. De ene sneller dan de ander.
Alle producten voorbij zien komen en ook wel vaker dan 1x
Maar mooie actie

Super tof dat er nog prijsvragen worden georganiseerd! Het was even puzzelen en veel twijfel maar de antwoorden zijn opgestuurd.

Dit was nog wel de leukste prijsvraag! Altijd leuk om je een breuk te zoeken, het totaal niet te kunnen vinden en de volgende dag opeens een Eureka moment te hebben en je beseffen hoe stom je eerder wel niet bent geweest, opeens heb je het...heel herkenbaar @Klassieker!

Net als hierboven nogal te twijfelen bij vraag 4, ook 2 antwoorden mogelijk. Ben maar voor de meest cryptische gegaan haha.

Dank voor het beschikbaar stellen van de mooie prijzen VWC/Lesli!

Gave actie weer, heerlijk speuren door mooie producten. Vraag 4 is mijn inziens inderdaad discutabel: hier zijn echt twee antwoorden mogelijk. Maar we gaan zien hoe dit opgepakt wordt. In ieder geval super bedankt voor het mogelijk maken van de actie aan Lesli en VWC, en succes voor alle collega's :)

Back
Bovenaan