[PRIJSVRAAG] Vuurwerplanet.nl cryptische prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
In samenwerking met Lesli Vuurwerk en Vuurwerkplanet.nl mogen wij weer een toffe cryptische prijsvraag voor jullie organiseren. :cool:

Prijzen:
Wij geven bij deze prijsvraag 15 toffe prijzen weg.

• Big Momma - Pyroshopper t.w.v. €149,50
    [*]Exploding Eagle - Lesli t.w.v. €124,50
    [*]The Big Five - Burnit t.w.v. €69,95
    [*]Black Panther - Luypaers t.w.v. €199,50
    [*]The Lost City - CodeZ t.w.v. €80,00
    [*]Azul - Funke t.w.v. €149,50
    [*]Zena Multi FX Box - Zena t.w.v. €149,95
    [*]2x Zena Cube
    [*]3x Red Wire Seat-Sac
    [*]Volt! kledingpakket
    [*]2x Red Wire kledingpakket
Prijswinnaars:
Indien er meerdere mensen alle of het hoogste gelijke aantal vragen goed hebben beantwoord, loten wij uit al die juiste inzendingen 15 mensen, dit doen wij middels een online tool welke random winnaars voor ons uitzoekt. Wij zullen de prijzen toekennen zoals deze hierboven op volgorde staan.

Regels:
Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
  • de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
  • ieder lid mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
  • meedoen met dubbelaccounts heeft geen zin en leidt tot diskwalificatie
  • de eerste inzending telt, een wijziging kan niet meer worden nagestuurd
  • over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
  • crewleden van Vuurwerkcrew zijn uitgesloten van deelname

De prijsvraag:
We hebben cryptische omschrijvingen van producten, soms echte doordenkers, alle antwoorden zijn te vinden via Vuurwerkplanet.nl.

1.De favoriete fontein van Billy Joel.
2. Deze 76s cakebox kan zomaar opgedragen zijn aan 2 rendieren van de Kerstman.
3. Maar liefst 16 stuks in een pakje, dat loopt snel uit de klauwen.
4. Deze box heeft 144 extra dikke knallen.
5. Deze box til je het beste op één schouder naar buiten.
6. Zoete gelei, maar gemaakt van dino's.
7. Een ratelband in een waaiercake verwerkt.
8.Een klassieke Funke box.
9. Voor deze 25s cake moet je toch een aardige opslag hebben.
10. Je buren overtreffen? Met deze compound ga je het gevecht in de straat aan.

Hoe in te zenden:
De antwoorden vermelden op nummer en jouw persoonlijke gegevens sturen aan [email protected] met als titel “Vuurwerkplanet cryptisch 2022”.

De volgende gegevens hebben wij van je nodig

Nickname op VWC:
Voornaam en achternaam:
Emailadres:
Telefoonnr:

Je krijgt bij deze prijsvraag géén bevestiging van ontvangst. Wanneer je geen (technisch) tegenbericht krijgt, mag je er dus van uit gaan dat ie goed is ontvangen.

Hoe lang loopt deze prijsvraag?

Deze prijsvraag loopt van 21 november 2022 t/m 14 december 23.59 uur.
Alle inzendingen vanaf 15 december 2022 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen na sluiting worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl en tevens via e-mail worden gecommuniceerd aan de winnaars.

Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze prijsvraag, kom maar op met al die inzendingen!

Privacy
Bij Vuurwerkcrew.nl hebben we frequent een prijsvraag. Hiervoor dien je contactgegevens op te geven. De hebben wij nodig om de winnaar(s) bekend te maken dat zij iets hebben gewonnen. De gegevens die ingevuld worden, worden niet op onze servers bewaard. Deze worden direct naar ons gemaild. Deze mailbox hebben wij bij Gmail. Nadat de prijsvraag is verlopen en de winnaar(s) bekend is/zijn, worden de e-mails direct verwijderd uit de e-mailbox. Deze gegevens worden niet doorgespeeld aan externe partijen.

Laatst bewerkt:
Leuk weer de omschrijvingen uitpuzzelen. Daar ga ik eens even voor zitten straks. Hele mooie prijzen ook! Succes allemaal.

Dan is het ook nog even stoeien om een webshop adres te vinden die ook het antwoord in zijn assortiment heeft zitten

Erg leuke actie om even voor te zitten! Dank voor het mogelijk maken. De prijzen liegen er ook niet om... stuk voor stuk gave prijzen om te winnen!

Cryptische prijsvraag is mooi
Cryptische prijsvraag waarmee je vuurwerk kan winnen is supermooi.
Ga ik morgen voor zitten !

Nummer 6. Ik heb de website helemaal van binnen en buiten omgedraaid, op de kop gehouden en van rechts naar links gelezen en dat maal drie, maar ik kan werkelijk maar dan ook totaal niets vinden wat maar een beetje in de buurt komt van die omschrijving. Ik sla deze voor nu even over en zal deze dan als laatste pakken, maar hopelijk is het niet een beetje TE ver gezocht met deze cryptische omschrijving, daarmee bedoel ik dat niet maar de helft mag kloppen. Maar oké, ik ga weer verder met deze geweldige prijsvraag!! :D

Zo te zien heeft iedereen een ander denk proces. Ik kom bijvoorbeeld niet uit nummer 4 en 7 ook al lijkt mij dat ze best simpel moeten zijn, maar nummer 6 had ik vrijwel direct. Ik zal morgen wel is wat intensiever speuren

Zo te zien heeft iedereen een ander denk proces. Ik kom bijvoorbeeld niet uit nummer 4 en 7 ook al lijkt mij dat ze best simpel moeten zijn, maar nummer 6 had ik vrijwel direct. Ik zal morgen wel is wat intensiever speuren

Tja, 7 lijkt wel meerdere antwoorden mogelijk te zijn, tenzij ik verkeerd zit te denken. Helaas komt het wel vaker voor dat een omschrijving uiteindelijk meerdere antwoord mogelijkheden heeft maar dan zou de vraag vervangen moeten worden met een ander. Ik weet zeker dat mensen met nr. 7 gaan worstelen. Ik ben hier nu een half uur naar aan het zoeken.

@MODS, kijk hier a.u.b. eens kritisch naar. Thnx! :)

Back
Bovenaan