[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Dezemberfest heeft niet de "nieuwkomer" sticker. Daarom heb ik alleen Sugar Daddy / Inglourius Duo & Triple Trouble ingezonden.

is wel een nieuwkomer, hier op het forum staat hij ook als nieuw in 2023

Volgens de website vuurwerkplanet is dit geen nieuwkomer. Bij de instructies voor deze prijs vraag staat: Alle antwoorden zijn te vinden via Vuurwerkplanet.nl.

Daar haal ik mijn antwoorden dan ook vandaan. Niet hier op het forum, of de instructie klopt niet.

Maakt soms ook lastig de ene winkel verkoopt dat de andere weer niet jammer dat ze gewoon niet een complete lijst hen die je kan bekijken

Volgens de website vuurwerkplanet is dit geen nieuwkomer. Bij de instructies voor deze prijs vraag staat: Alle antwoorden zijn te vinden via Vuurwerkplanet.nl.

Daar haal ik mijn antwoorden dan ook vandaan. Niet hier op het forum, of de instructie klopt niet.

Snap wat je bedoelt. Ik heb zelf ook de Dezemberfest toegevoegd omdat die als nieuwkomer stond in de Lesli catalogus.

Ik zat dus ook te twijfelen over die dezemberfest. Maar ja, hij stond niet als nieuwkomer op vuurwerkplanet dus dan zou het goed moeten zijn om die niet mee te rekenen

Haha, heerlijk. Ook bij deze prijsvraag weer discussiewaardige punten. Ik hoop dat we het allemaal netjes houden na bekendmaking van de resultaten. Ik had Dezemberfest er wel bij. Daarvoor gekozen omdat die op meerdere sites als "nieuw" beschreven stond. Spannend!!

Ik had Dezemberfest er ook bij omdat deze overal vermeld staat als nieuw 2023, inderdaad op de site hebben ze anders vermeld. Och Och dat wordt beide goedkeuren waarschijnlijk

Snap wat je bedoelt. Ik heb zelf ook de Dezemberfest toegevoegd omdat die als nieuwkomer stond in de Lesli catalogus.

Precies, er staat Via Vuurwerkplanet.nl, niet Op Vuurwerkplanet.nl.(zoals bij de China Red prijsvraag wel staat vermeld)
Via Vuurwerkplanet.nl kom je op de site van lesli.nl waar de catalogus staat.

Precies, er staat Via Vuurwerkplanet.nl, niet Op Vuurwerkplanet.nl.(zoals bij de China Red prijsvraag wel staat vermeld)
Via Vuurwerkplanet.nl kom je op de site van lesli.nl waar de catalogus staat.
Ja zo kan ik ook wel even doorgaan, via de website kom ik een YouTube filmpje tegen, als ik daar op klikt kom ik op de YouTube pagina, vervolgens kan ik filmpjes bekijken van het sterrenstelsel, bij die filmpjes staan weer links van websites, op die websites heb je dan weer links naar webwinkels, daar kun je via het kopje contact naar het email adress van die weblink, dan kan je een mail sturen naar het mail adress en die geven dan een antwoord.

Mijn antwoorden:

1) 400
2) FUTURE AURORA
3) Zorro
4) Sugar Daddy, Triple Trouble en Inglourious Duo
5) Rock 'n Roller
6) Zena Crackling Willow
7) 8-Ball
8) Midnight Express
9) 460
10) The Secret Wizard

Bij vraag 4.) Kan de Dezemberfest niet als nieuw worden gezien, aangezien de website van Vuurwerkplanet leidend is en het daar ook niet als nieuw werd bestempeld, mag deze dus ook niet meetellen als zodanig, immers stond er ook niet bij dat het een nieuwkomer is. Er zijn slechts 3 als nieuw aangegeven en dat zijn Sugar Daddy, Triple Trouble en Inglourious Duo. Hier kan geen discussie of twijfel over bestaan. Het zou toch echt heel gek zijn als er duidelijk 3 producten als nieuwkomer zijn aangeduid maar dat dit dan fout zal worden gerekend. Als er een fout zou zijn gemaakt en deze moet ook als nieuwkomer worden gezien, dan is er maar 1 oplossing mogelijk, dat beide antwoorden goed wordt gekeurd.

Ik heb Mission 131 ook meegerekend! Staat ten slotten wel als zijnde 'nieuwkomer' op de site van vuurwerkplanet. Dus na enige twijfel deze toch ook maar meegeteld...

Back
Bovenaan