[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Omg, vraag 10 vergeten :frusty:

1. 400
2. FUTURE AURORA
3. Zorro
4. 4 stuks
5. Rock 'n Roller
6. Zena Crackling Willow
7. 8-Ball
8. Midnight Express
9. 460 schoten

er staat niet specifiek bij dat je alleen de antwoorden kan vinden op de site vuurwerkplanet maar je dus ook andere bronnen kan gebruiken zoals het forum. hierdoor heb ik bij vraag 4 ook een ander antwoord omdat op het forum meer producten als nieuw staan dan op de site zelf.

er staat niet specifiek bij dat je alleen de antwoorden kan vinden op de site vuurwerkplanet maar je dus ook andere bronnen kan gebruiken zoals het forum. hierdoor heb ik bij vraag 4 ook een ander antwoord omdat op het forum meer producten als nieuw staan dan op de site zelf.

Uhm er staat nogal specifiek "Alle antwoorden zijn te vinden via Vuurwerkplanet.nl."

Mijn antwoorden

1: 400
2: FUTURE AURORA
3: ZORRO
4: SUGAR DADDY,TRIPLE TROUBLE,INGLORIOUS DUO
5: ROCK ’n ROLLER
6: ZENA CRACKLING WILLOW
7: 8-BALL
8: MIDNIGHT EXPRESS
9: 36+108+100+216= 460
10: THE SECRET WIZARD

Hmm interessant. Bij 10 heb ik city of pyro. Aah shit, zie nu dst deze fout is.. Goed gezien die het wel goed hebben

WTF, ik zie nu dat ik bij vraag 4 het antwoord 11 heb ingezonden ….
Kan iemand mij dat even uitleggen ? :bonk:

Bij vraag 4 hoort dezemberfest er nog bij

Ja ik heb daar: Inglourious Duo, Sugar Daddy, Dezemberfest en Triple Trouble.

Ik heb die Pyroshopper-lijn zowel op de website van Lesli, als hier op het forum nog nagekeken. Als er blijkbaar een handjevol verkooppunten waren die nog een 5e box verkochten, dan weet ik niet hoe ik daarachter had moeten komen. Behalve dan elk verkooppunt stuk voor stuk gaan bekijken, maar daarvoor zijn het er te veel.

Nope staat niet als nieuw op vuurwerkplanet

Maar hier op Vuurwerkcrew heet het topic "Dezemberfest - Pyroshopper [Nieuw 2023]", dan mag je er toch vanuit gaan dat het een nieuwkomer is?

Als het daadwerkelijk alleen ging om producten die voorzien zijn van dat stempel, hadden ze het woord nieuwkomer beter tussen aanhalingstekens kunnen zetten in de vraag. Want ik dacht dat ze daarmee op nieuwe producten doelde, heb bewust niet naar die stempels gekeken omdat ze vaak niet kloppen. De helft van de producten heeft het stempel "In prijs verlaagd" terwijl de prijs juist verhoogd is.

Laatst bewerkt:
Als je nu gaat kijken staat er weer een nieuwe box op die een paar weken geleden nog niet op de site stond. I love mama met 102 schoten…

1. 400
2. Future Aurora
3. Zorro
4. Sugar Daddy / Dezemberfest / Inglourius Duo / Triple Trouble
5. Rock 'n Roller
6. Zena Crackling Willow
7. 8-Ball
8. Midnight Express
9. totaal 216+108+36+100 = 460 schoten (Volgens Leslivuurwerk.nl) met de Duitse (lesli.de) Fast Punch erbij 716 schoten
(Duitsland is de fastpunch van 256 schoten en dan weer niet de Signature show) HEB NEDERLAND AANGEHOUDEN
10. The Secret Wizard

Back
Bovenaan