[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Wat een toffe prijzen zijn er te winnen, altijd leuk om je op te verheugen! De uitslag zal laten blijken of dat terecht is haha. Zojuist m'n antwoorden ingestuurd!

Het is inmiddels 10 december dus ik zeg het alvast. Lijkt mij niet dat pyro rockstar meetelt omdat het niet op de lesli site te vinden is. Ik heb het aantal schoten inclusief pyro rockstar wel erbij gezet just in case

Ja de vraag was: "Hoeveel schoten heb je als je de hele X-Qlusif lijn koopt?". Dan lijkt het me niet dat je producten moet meetellen die nergens meer te koop zijn, en sowieso al niet op Vuurwerkplanet.nl

Ja de vraag was: "Hoeveel schoten heb je als je de hele X-Qlusif lijn koopt?". Dan lijkt het me niet dat je producten moet meetellen die nergens meer te koop zijn, en sowieso al niet op Vuurwerkplanet.nl

Als ik de hele X-Qlusif lijn koop, dan vallen die twee ook onder alle producten van X-Qlusif, welliswaar niet te koop bij vuurwerkplanet, maar ze vallen wel onder de lijn. Een betere vraagstelling zou zijn; Hoeveel schoten heb je als de hele X-Qlusif lijn koopt op vuurwerkplanet?

Heb zelf die twee niet meegerekend, Maar Zemmer zette mij wel aan het denken.

Als ik de hele X-Qlusif lijn koop, dan vallen die twee ook onder alle producten van X-Qlusif, welliswaar niet te koop bij vuurwerkplanet, maar ze vallen wel onder de lijn. Een betere vraagstelling zou zijn; Hoeveel schoten heb je als de hele X-Qlusif lijn koopt op vuurwerkplanet?

Heb zelf die twee niet meegerekend, Maar Zemmer zette mij wel aan het denken.

"Alle antwoorden zijn op de site van vuurwerkplanet te vinden" dus die twee tellem niet mee, ze zijn namelijk niet te vinden op de site. iig zo kijk ik er naarr :p

Mijn antwoorden

1: 400
2: FUTURE AURORA
3: ZORRO
4: SUGAR DADDY,TRIPLE TROUBLE,INGLORIOUS DUO
5: ROCK ’n ROLLER
6: ZENA CRACKLING WILLOW
7: 8-BALL
8: MIDNIGHT EXPRESS
9: 36+108+100+216= 460
10: THE SECRET WIZARD

Mijn antwoorden

1: 400
2: FUTURE AURORA
3: ZORRO
4: SUGAR DADDY,TRIPLE TROUBLE,INGLORIOUS DUO
5: ROCK ’n ROLLER
6: ZENA CRACKLING WILLOW
7: 8-BALL
8: MIDNIGHT EXPRESS
9: 36+108+100+216= 460
10: THE SECRET WIZARD

Dan citeer ik wederom, ik denk dat je er 1 mist bij vraag 4. De rest heb ik hetzelfde

Back
Bovenaan