[PRIJSVRAAG] Vuurwerkplanet.nl cryptische prijsvraag - WINNAARS BEKEND

Na X dagen surfen, de site van voor naar achteren bekijken qua producten, vergelijken, googelen, vertalen uiteindelijk deze prijsvraag ingediend. Het gaat om interpretaties bij bepaalde vragen. Dus de cryptische blijft een hele lastige elk jaar...

Vraag 3,4,5 8 vond ik zelf persoonlijk hele lastige en een eenduidig antwoord was er helemaal niet.

Succes allemaal!!!

Dit was een leuke prijsvraag. Heel veel "ohjaaa natuurlijk"-momenten tijdens het doorspitten van het vuurwerkplanet-assortiment na de cryptische omschrijvingen. Leuk gedaan!

Toch even wachten tot het laatste moment en alles nog een keer dubbel-dubbelchecken. Twijfel alleen nog over vraag 5 en het ligt er maar aan waar op de website je zoekt in mijn ogen. Erg leuke prijsvraag natuurlijk en wat een dikke prijzen! Heel benieuwd naar de antwoorden en winnaars, tot die tijd is het altijd leuk om je te verheugen op de mooiste prijs :cool:

Ben erg benieuwd naar de juiste antwoorden en naar de winnaars ook, maar die antwoorden ??
Was een leuke en lastige om te maken nog steeds lots of confusion.

Leuke prijsvraag, vandaag ook mijn antwoorden ingestuurd. Paar was lastig, gelukkig wilde mijn vriendin met een frisse blik kijken en volgens mij hebben we de juiste antwoorden ingestuurd.

Aangezien de inzendtermijn nu verstreken is neem ik aan dat ik nu mijn antwoorden mag plaatsen hier? Maar wil het nog even zeker weten voordat ik mezelf straks nog diskwalificeer :)

Nou, eens kijken wat iedereen had, dit waren mijn antwoorden

1.Dit is de belangrijkste kegel bij het bowlen.
Kingpin
2. Deze twee zitten aan de drugs.
Double Dope
3. Deze box blaast je binnen no-time weer koel.
Zena Turbo Fan
4. Onaangekondigd een feestje pakken bij wat hackers.
Cyber Crasher
5. Vernietig 'm maar!
Shred it Showbox
6. Deze compound is ook wel het krachtigste punt van een kerstboom.
Peak Power
7. In deze optocht lopen we allemaal mee.
Pyro Parade
8. Deze box is erg goed in stratego.
Tactical Mind
9. Dit is de specifieke ruimte linksboven op je toetsenbord.
The Escape Room
10. Deze cake spuugt de effecten er rap uit.
Spit It Out
11. Dit lijkt wel een smurfenslang.
Blue Mamba
12. Hier zou iedere vuurwerkliefhebber moeten wonen.
City of Pyro

Nou, eens kijken wat iedereen had, dit waren mijn antwoorden

1.Dit is de belangrijkste kegel bij het bowlen.
Kingpin
2. Deze twee zitten aan de drugs.
Double Dope
3. Deze box blaast je binnen no-time weer koel.
Zena Turbo Fan
4. Onaangekondigd een feestje pakken bij wat hackers.
Cyber Crasher
5. Vernietig 'm maar!
Shred it Showbox
6. Deze compound is ook wel het krachtigste punt van een kerstboom.
Peak Power
7. In deze optocht lopen we allemaal mee.
Pyro Parade
8. Deze box is erg goed in stratego.
Tactical Mind
9. Dit is de specifieke ruimte linksboven op je toetsenbord.
The Escape Room
10. Deze cake spuugt de effecten er rap uit.
Spit It Out
11. Dit lijkt wel een smurfenslang.
Blue Mamba
12. Hier zou iedere vuurwerkliefhebber moeten wonen.
City of Pyro

Deze heb ik ook

In eerste instantie had ik inderdaad Tactical Mind, maar na wat wikken en wegen toch gegaan voor The General, sinds dat dat de hoogste rank is in het leger en je een "leger" aanstuurt

Ik heb dezelfde antwoorden op 1 na. Dit was tevens de vraag waarbij de twijfel het grootste was. Het gaat om
vraag 8 Deze box is erg goed in stratego: hier is mijn antwoord uiteindelijk toch "The Spy" geworden. Waarom? Dit is het enige die het hoogste spel stuk (de Maarschalk) in Stratego kan uitschakelen. Ik ben benieuwd!

Ik heb dezelfde antwoorden op 1 na. Dit was tevens de vraag waarbij de twijfel het grootste was. Het gaat om
vraag 8 Deze box is erg goed in stratego: hier is mijn antwoord uiteindelijk toch "The Spy" geworden. Waarom? Dit is het enige die het hoogste spel stuk (de Maarschalk) in Stratego kan uitschakelen. Ik ben benieuwd!
Die had ik ook nog op de twijfel gezet :p

Back
Bovenaan