Prijsvraag 6 Vuurwerkplanet.nl

Dit waren in ieder geval mijn antwoorden, ben benieuwd wat de rest heeft gevonden.

1: Quattro Crackling
2: Opera House
3: Spider Queen
4: Cupido
(God van de liefde en schiet gouden pijlen)
5: Holi Festival (hindoeïstisch feest bekend van het gekleurde poeder)
6: Super Charger
7: Miracle Maker
8: Done Deal
9: Law Of The Jungle
(Volgens de wet van de Jungle overleven enkel de sterksten)
Same!!!

Dit waren in ieder geval mijn antwoorden, ben benieuwd wat de rest heeft gevonden.

1: Quattro Crackling
2: Opera House
3: Spider Queen
4: Cupido
(God van de liefde en schiet gouden pijlen)
5: Holi Festival (hindoeïstisch feest bekend van het gekleurde poeder)
6: Super Charger
7: Miracle Maker
8: Done Deal
9: Law Of The Jungle
(Volgens de wet van de Jungle overleven enkel de sterksten)
Je hebt chatGPT gebruikt he :d

Ik had deze antwoorden ook.. ik deed het langste over 7... :bonk:

Toch net weer ff andere antwoorden
Was leuk om te doen
Nooit gedacht aan dat mislukte engeltje met zn pijl en boog.

Screenshot_20251016_084921_Gallery.jpg

Screenshot_20251016_074105_Gallery.jpg

Laatst bewerkt:
1 Quattro Crackling
2 Opera House
3 Spider Queen
4 Cupido
5 Holi Festival
6 Super Charger
7 Miracle Maker
8 Done Deal
9 The Champ

Oh ben benieuwd wat de goede antwoorden nu dan echt zijn 🤪

Zat zelf net als grensknaller bij 9 heel lang op The Champ totdat ik de letterlijke omschrijving zag bij Law of the Jungle

Ik had bij 9. ook The Champ inderdaad, maar vond hem toch nog te twijfelachtig. Meestal zijn de antwoorden zo als je ze eenmaal ziet dat het bijna niet anders kan.

Om deze te bedenken hebben we altijd de meeste lol. Het kost zeker wat tijd maar het wordt ook altijd erg gewaardeerd door jullie!

Wie weet komt er nog wel een cryptische langs ergens...
Nog 1... lachen!! Ik liep deze keer ook helemaal niet vast bij 4.... altijd leuke vragen dit, brengt ook veel actie naar het forum. Ik wist ook niet dat jullie deze vragen zelf bedachten.

Bij 5 had ik Sakura Sheisin. Sakura is een Japanse kersenbloesem. Bloesem (lente) geeft vreugde in de lucht. De kersenbloesem wordt o.a. ook gebruikt als cosmetische poeder voor je gezicht. Het plaatje op de cake laat dat vervolgens ook zien. Ben benieuwd wat het uiteindelijk is!

Bij 5 had ik Sakura Sheisin. Sakura is een Japanse kersenbloesem. Bloesem (lente) geeft vreugde in de lucht. De kersenbloesem wordt o.a. ook gebruikt als cosmetische poeder voor je gezicht. Het plaatje op de cake laat dat vervolgens ook zien. Ben benieuwd wat het uiteindelijk is!
Als dit waar is vind ik dat jij hem moet winnen 🤣

Hoezo weet je dit ook?

Hahaha creatief bedacht, maar bij deze weet ik zeker dat Holi festival goed is. Dat is namelijk letterlijk de naam van het festival waar met allerlei poeder gegooid word😅

Als dit waar is vind ik dat jij hem moet winnen 🤣

Hoezo weet je dit ook?
Beetje googelen op die vreemde namen van die cakes. Want ik zag zo niet een cake die hier bij paste. En dan moet je wat verder gaan graven. Holi Festival kende ik niet en heb ik niet op gegoogeld. Anders had ik die wellicht ook gehad 😉

Bij vraag 4 had ik 'Iron Odin', maar als ik de uitleg lees van sommige over 'Cupido', dan had dat het wel moeten zijn! Winnaars alvast gefeliciteerd!

Oeps, heb bij 4 totaal wat anders. Kwam met mijn redenatie uit bij Knalldrang.
Verlangen = drang (om te knallen) :wink:
En die gouden pijlen moest toch echt een cryptische beschrijving zijn voor die bliksemschichten op het label! En bliksem hoort natuurlijk bij: Zeus!

Hartstikke logisch :p, alhoewel Cupido ook wel goed klinkt!

Back
Bovenaan