[PRIJSVRAAG] 15 Jaar Vuurwerkcrew.nl = 15 boxen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aii foutje gemaakt bij vraag 2 en vraag 11. Net teveel jammer genoeg. Ik ben benieuwd wie er met deze fantastische prijzen vandoor gaan!

Benieuwd wie er wint, succes allen!

Verder heb in hier nog een vraag over:

Via youtube tel ik er ook 6, waarom wordt 4 dan goedgerekend of zie ik iets over het hoofd?

Los van dat. Ik snap uberhaupt niet wat youtube hiermee te maken heeft? Dat is toch geen bron.
Op de VWC homepage staan er al 5.

4 filmpjes is dus zowiezo onjuist en had niet goed gerekend moeten worden.

Shit, ook de trailer vraag fout! Kon je op heel veel manieren redeneren en beantwoorden (videonaam, alleen op VWC te vinden, YouTube of topicnaam) etc. maar helaas de verkeerde gekozen! Succes allemaal! :D

Los van dat. Ik snap uberhaupt niet wat youtube hiermee te maken heeft? Dat is toch geen bron.
Op de VWC homepage staan er al 5.

4 filmpjes is dus zowiezo onjuist en had niet goed gerekend moeten worden.

Dat weet ik dan weer niet, was vooral benieuwd waar antwoord 4 vandaan kwam.
Er wordt gezegd van youtube, maar daar staan er 6 op.
was meer nieuwsgierig waar het dan wel stond :)

Immers, wanneer je het antwoord gevonden schijnt te hebben, ga je niet nog eens 100000 topics na om te kijken of er misschien toch nog ergens een trailer staat. Niet? :)

Eens. Met diezelfde redenatie heb ik bijvoorbeeld een compleet ander antwoord op vraag vijftien gegeven. Immers, ik ga er vanuit dat met dergelijke vragen de ledenlijst een van de leidende bronnen is.

15.) Accountnumer 10.000 is ooit verwijderd, dus de exacte datum waarop dit account is aangemaakt is niet te achterhalen. Echter, accountnummer 9.999 is aangemaakt op 8 februari 2010 en accountnumer 10.001 is aangemaakt op 9 februari 2010. Logica verteld ons daarom dat accountnummer 10.000 moet zijn aangemaakt op ofwel 8 februari 2010 ofwel 9 februari 2010.

Geen idee dat er ergens verborgen in een topic compleet andere informatie stond die niet overeenkomt met de informatie in de ledenlijst. Het opmerkelijkste is dat het accountnummer van Beau, de vermeende 10.000ste gebruiker, eigenlijk accountnummer 10.561 is wanneer we de gebruiker in de ledenlijst opzoeken. Ditzelfde principe toegepast op vraag acht, waardoor ik ook daar een compleet ander antwoord heb. Ergens wel een beetje lullig...

Ach, goed. Het is ook maar een spelletje. Ben al lang blij dat er zulke goede samenwerkingen met importeurs en winkeliers zijn en dat dit soort dingen überhaupt georganiseerd kunnen worden. Volgende keer beter.

Laatst bewerkt:
Video deel op het forum met de "Aftellen naar' films; https://forum.vuurwerkcrew.nl/forumdisplay.php?455-Films-O-amp-N-2005-2016
6 films, maar in de topics zag men de YouTube titels die slechts 4 maal "Aftellen naar" bevatten. Die uitleg kregen we meerdere malen, dus 4 en 6 goed gerekend, niet bedoeld als strikvraag.

De link met /portfolio hebben we niet meegenomen, bij alles zijn we uitgegaan van het forum. Daarbij stond op die pagina geen enkele keer "Aftellen naar", we hebben ook niemand gehoord met "0 films, staat nergens". Dus gewoon 4 en 6 als juist antwoord.

Nog even tot de winnaars! Het is in ieder geval iedereen van harte gegund namens ons!

Ik controleer niks van m’n antwoorden met wat hierboven staat. Dan houd ik mezelf iig in de waan dat ik alles goed heb :handsup:

Succes iedereen met de uitslag en gun het eenieder!

Veel kijkplezier en gefeliciteerd aan de 15 gelukkigen! Prachtige prijzen! Jullie krijgen deze week ook nog een bericht van ons per mail over de gewonnen prijs.

En laat iedereen het a.u.b. zelf ontdekken vanavond en morgen, daarna plaatsen wij ook een tekstueel overzicht van de winnaars en prijzen.

• Struijkie - Broekhoff Vuurwerk: 1.2" Total Event Box
    [*]vuurwerkboy023 - Cafferata Vuurwerk: Big Platina Crystal
    [*]Spinner - China Red: Screaming Elevator
    [*]Koala - Evolution Vuurwerk: EVO Bomber
    [*]Pyro is art - Funke Nederland: Azul
    [*]Woeter - GBV-WECO Vuurwerk: Bella Ciao
    [*]fompert - Katan Vuurwerk: Spain Fanstyle
    [*]BlackJack - Lesli Vuurwerk: Tokyokido
    [*]heho - Magnum Vuurwerk: 1.2" Willow Mayhem
    [*]Torrr - Rubro Vuurwerk: Hardcore Helium
    [*]AlmeloNik - Vulcan Europe: Berlin
    [*]flutsjah - Vuurwerkmania: Pump Up The Sky
    [*]Grizmo Raizor - Vuurwerktotaal: Undercover
    [*]TvdBiem - Wolff Vuurwerk: Dictator
    [*]Knalpak - Zena Nederland: Snapte?! Box

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd allemaal.. Leuke prijzen

Wel heel vreemd dat ik niet gewonnen heb, had alle vragen goed. Naast die van pia gehouden en geen fouten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan