bonzo26
VWC lid
Welke van deze 3 raden jullie mij aan?
-Transbomber
-Smash Box 2
-Berlin
+1 voor de Berlin. Daar hoef ik geen seconde over na te denken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Welke van deze 3 raden jullie mij aan?
-Transbomber
-Smash Box 2
-Berlin
Dit jaar drastisch het budget moeten verlagen, zoek voor 00.00 een leuke box om toch iets te stoken
Twijfel tussen:
- Rave Box
- Future Legend
- Smash box 3
- Limited Edition 2
Welke zouden jullie doen?
Ik zoek wat cakes met veel blauw er in. Wie kan mij helpen?
Ik heb al de blue ocean en de 25sh peony cakes van Broekhoff op de lijst staan.
Experts, niet vaak twijfel ik over een keuze ook omdat ik hier vaak van jullie lees wat goed en mooi is. Maar dit jaar twijfel ik tussen de volgende sets: dragon box 1/2/3 of de Limited Edition 1/2/3. Welke zouden jullie mij adviseren?
Wat ik eigenlijk tussen de regels door lees is...vraag je vrouw om meer budget..dank voor je reactie top!
Ik zit al een tijdje te twijfelen tussen de Dragonbox 3 en de Color Storm, wie kan mij adviseren?![]()
Ik zit al een tijdje te twijfelen tussen de Dragonbox 3 en de Color Storm, wie kan mij adviseren?![]()
Eigen discussie op slot met het commentaar dat ik het hier moest plaatsen, dus bij deze![]()
Ik heb jullie hulp nodig. Sinds vorig jaar ben ik een beetje begonnen met vuurwerk kopen.
Dit jaar heb ik een budget van 175,-. Ik wil wel graag een beetje doorstoken (niet elke 5 min een cake maar elk kwartier is toch wel te doen lijkt me). Ik wil graag jullie hulp in schakelen om een (begin van) een lijstje te maken
Heb niet echt eisen maar ik wil gewoon een beetje doorstoken. 80 euro voor 30 seconden vuurwerk vind ik wat veel, maar als er 1 cake is van 50 euro voor 1 min vuurwerk, vind ik dat helemaal prima.
Hebben jullie bijvoorbeeld ook tips om 2 goedkopere cakes tegelijk af te steken voor een kick effect?
Dank je wel alvast en zie de suggesties wel komen.
Woon trouwens in omgeving Gouda, en vind 1,5 uur rijden niet vervelend. Groningen is toch wat te ver.
Dank jullie wel alvast!
De keuze is verkleind tot 2 producten waartussen ik moet kiezen:
-Transbomber
-Smash Box 2
Welke zouden jullie kiezen tussen deze?![]()