Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar drastisch het budget moeten verlagen, zoek voor 00.00 een leuke box om toch iets te stoken :)

Twijfel tussen:

- Rave Box
- Future Legend
- Smash box 3
- Limited Edition 2

Welke zouden jullie doen?

Smash box 3 of Limited Edition vanwege de duur, net even wat langer genieten. Future Legend vanwege de shape. Rave valt af, die is zo weg..

Al met al, de Future Legend! Kleur, shapes lekker divers en een goede tijdsduur. Show opzich.

Dit jaar drastisch het budget moeten verlagen, zoek voor 00.00 een leuke box om toch iets te stoken :)

Twijfel tussen:

- Rave Box
- Future Legend
- Smash box 3
- Limited Edition 2

Welke zouden jullie doen?

Ik vind de Future Legend het mooist vanwege de tails en varierende shapes. Maar of die perfect is voor 0:00.... Dan zou ik toch de Rave box aanraden. Of de Special boxen van Katan. Lekker rammen voor een mooi prijsje!

Ik zoek wat cakes met veel blauw er in. Wie kan mij helpen?
Ik heb al de blue ocean en de 25sh peony cakes van Broekhoff op de lijst staan.

Ik zoek wat cakes met veel blauw er in. Wie kan mij helpen?
Ik heb al de blue ocean en de 25sh peony cakes van Broekhoff op de lijst staan.

Heavy Legend 16, klein maar fijn, blauw + blinkers, afgewisseld met salutes
Nishiki van China Red heeft mooie blauwe sterren bij willows. Vind ik zelf een hele mooie combinatiego
Golden Goliath van Redwire, prachtig goud met blauwe sterren
Rapapapah van Eurostar, dikke waaier met goud-blauwe boeketjes
Blue Titanium van Vuurwerktotaal is heel bijzonder, en heeft ook wel wat blauw. Net als de Trics overigens.
King of Blue van Katan ziet er dik uit, maar is nieuw dus nog geen ervaringen van gezien.
Brocade King Blue, mooie uitloop cake van Evolution met dikke 30mm boeketten.

Hoop dat je er iets mee kunt! Qua boxen raad ik je de Blue Night Fire - Wolff, Titanium 2 Blue - VWtotaal en de Big tail to Blue - Zena (ookal is die nie helemaal blauw) aan!

Experts, niet vaak twijfel ik over een keuze ook omdat ik hier vaak van jullie lees wat goed en mooi is. Maar dit jaar twijfel ik tussen de volgende sets: dragon box 1/2/3 of de Limited Edition 1/2/3. Welke zouden jullie mij adviseren?

Experts, niet vaak twijfel ik over een keuze ook omdat ik hier vaak van jullie lees wat goed en mooi is. Maar dit jaar twijfel ik tussen de volgende sets: dragon box 1/2/3 of de Limited Edition 1/2/3. Welke zouden jullie mij adviseren?

De Dragon Boxen passen heel goed bij elkaar. Dragon 3 is echt een van de mooiste boxen op de markt, dus alleen al vanwege die zou ik de Dragon serie aanbevelen! Je gaat je verbazen wat ze uit deze 100sh 25mm boxjes weten te persen!

Limited zijn wat gevarieerder. Qua shots aantal, maar ook qua tube diameter. Ik vind zelf Limited 1 heel erg dik, maar 2 en 3 wat minder. Maar dat is net wat jij mooi vind. Een van die 2 heeft een ghost-cake, die vind ik dan wel weer mooi.

Al met al. Dragon 1 - 3 is een geweldige set, die samen een topshow vormen. Limited 1-3 zitten ook parels van effecten tussen, maar iets diverser.

Uiteindelijk zijn beide keuzes top, want het zijn stuk voor stuk mooie boxen!

Ik zit al een tijdje te twijfelen tussen de Dragonbox 3 en de Color Storm, wie kan mij adviseren? :)

Dragon box 3! Cake 4 is namelijk super dik, maar ik weet niet hoe de nieuwe color storm is. En de eerste 3 cakes van de Dragonbox zijn ook tof, met de spinners en salvo's. Ik heb er niet voor niets op gestemd als beste box van 2018 :wink:

Colorstorm toch wat eentoniger, en afwachten of die de Dragonbox evenaart.

Ik zit al een tijdje te twijfelen tussen de Dragonbox 3 en de Color Storm, wie kan mij adviseren? :)

100% Dragon Box 3, vorig jaar in de straat gehad en presteerde super. Vergeleken met de color storm heb je veel meer variatie. Color Storm heeft het voor mij net niet, onder andere tempo een tandje te laag

Cake 4 van de dragon box 3 is toch de basis voor de Color storm?

Ik zou zelf kiezen voor de Limited 1 & 3 en dragon box 3.

Eigen discussie op slot met het commentaar dat ik het hier moest plaatsen, dus bij deze :)

Ik heb jullie hulp nodig. Sinds vorig jaar ben ik een beetje begonnen met vuurwerk kopen.

Dit jaar heb ik een budget van 175,-. Ik wil wel graag een beetje doorstoken (niet elke 5 min een cake maar elk kwartier is toch wel te doen lijkt me). Ik wil graag jullie hulp in schakelen om een (begin van) een lijstje te maken

Heb niet echt eisen maar ik wil gewoon een beetje doorstoken. 80 euro voor 30 seconden vuurwerk vind ik wat veel, maar als er 1 cake is van 50 euro voor 1 min vuurwerk, vind ik dat helemaal prima.

Hebben jullie bijvoorbeeld ook tips om 2 goedkopere cakes tegelijk af te steken voor een kick effect?

Dank je wel alvast en zie de suggesties wel komen.

Woon trouwens in omgeving Gouda, en vind 1,5 uur rijden niet vervelend. Groningen is toch wat te ver.

Dank jullie wel alvast!

Unity of Lights - Evolution

Mega 6 star Assorted - Vuurwerkmania

Wat zoek je verder? Met bovenstaande heb je 6 prachtige cakes en een ramcake voor ongeveer 100 euro.

De keuze is verkleind tot 2 producten waartussen ik moet kiezen:

-Transbomber
-Smash Box 2

Welke zouden jullie kiezen tussen deze? :)

Goedendag...
Zoals elk jaar komen er weer hele mooie nieuwe boxen op de markt en ben ik weer op zoek naar mooie grote boxen zoals sodom em gomorrah etc...ik ben een groot liefhebber van siervuurwerk maar niet echt een kenner of iets...
Wil max 2000 euro uitgeven aan dikke boxen waar zouden jullie dan voor kiezen?
Ik kom uit hellevoetsluis en moet wel in zuidholland te koop zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan