Petitie: Vuurwerk in Apeldoorn

Wij hebben nu een petitie (Vuurwerk in Apeldoorn moet mogelijk blijven) (3546) ,

vuurwerk event (vuurwerk afsteken in Apeldoorn 2020) (1225),

Twitter account (anti vuurwerk verbod apeldoorn) en op forums en fb wordt dit allemaal gedeeld.

Mijn vraag aan jullie is, hebben jullie nog ideeën om het meer té promoten of iets dat wij over het hoofd zien?

Wij hebben nu een petitie (Vuurwerk in Apeldoorn moet mogelijk blijven) (3546) ,

Twitter account (anti vuurwerk verbod apeldoorn) en op forums en fb wordt dit allemaal gedeeld.

Mijn vraag aan jullie is, hebben jullie nog ideeën om het meer té promoten of iets dat wij over het hoofd zien?

kranten artikel ? kost natuurlijk wel geld maar er zijn vast wel donaties te ronselen

De links zonder commentaar posten als reactie onder elk vuurwerkbericht dat je tegenkomt (omroepen, kranten, sociale media). Zo zag ik de afgelopen dagen al een paar keer een link naar vuurwerk-vrouwen.nl onder vuurwerkgerelateerde topics staan.

Die links kopiëren en plakken onder relevante vuurwerk video’s op YouTube.

Tnx mensen! Dat kan ik inderdaad doen! Ben begonnen bij d66 eronder te posten:handsup: (kijken hoe snel het wordt verwijderd) haha

Apeldoorns stadsblad heeft gebeld en morgen komt de fotograaf en wordt het soort reclame artikel geplaatst!

Met de acties die zijn opgezet en dat mensen de petitie moeten tekenen

Laatst bewerkt:
Vanochtend was de fotograaf die belde, net de krant zelf, waarom ik acties heb opgezet (om meer mensen de petitie te laten tekenen,tegengas aan de politiek in Apeldoorn te geven mbt vuurwerkverbod en mensen in beweging te laten komen , voor mij is niks doen geen optie) gezegd dat ik mensen informeer via Twitter en Facebook om polls en informatie van de gemeente te delen. Hij vond het zelf vreemd dat Apeldoorn met een verbod kwam omdat het saaie gemeente is, waar niks gebeurt tijdens oud en nieuw en dat juist Apeldoorn hier mee kwam erg opmerkelijk. Hij hoopt dat dit artikel helpt om nog meer mensen de petitie te laten tekenen. Het komt online en in de krant

(Vroeg ook waar ik me passie deelde vwc en hoeveel leden we hadden)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan