Fegefeuer
VWC lid
De teller loopt langzaam maar zeker op. Staat op 3.457 nu.
3.534 nu. Nog een kleine maand te gaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De teller loopt langzaam maar zeker op. Staat op 3.457 nu.
Wij hebben nu een petitie (Vuurwerk in Apeldoorn moet mogelijk blijven) (3546) ,
vuurwerk event (vuurwerk afsteken in Apeldoorn 2020) (1225),
Twitter account (anti vuurwerk verbod apeldoorn) en op forums en fb wordt dit allemaal gedeeld.
Mijn vraag aan jullie is, hebben jullie nog ideeën om het meer té promoten of iets dat wij over het hoofd zien?
kranten artikel ? kost natuurlijk wel geld maar er zijn vast wel donaties te ronselen
Wij hebben nu een petitie (Vuurwerk in Apeldoorn moet mogelijk blijven) (3546) ,
Twitter account (anti vuurwerk verbod apeldoorn) en op forums en fb wordt dit allemaal gedeeld.
Mijn vraag aan jullie is, hebben jullie nog ideeën om het meer té promoten of iets dat wij over het hoofd zien?
Je zou ook kunnen overwegen een artikeltje aan te bieden aan Apeldoorns Stadsblad. Soort persberichtje waarin je melding maakt van je event. Omdat vuurwerk hot is, best een goede kans dat ze er iets mee doen op de site of in de papieren krant (oplage 70.000 stuks).
Zie https://www.apeldoornsstadsblad.nl/nieuws/aanleveren
probeer je verhaal op feiten te laten berusten niet op emotieTop ga ik invullen
probeer je verhaal op feiten te laten berusten niet op emotie
heb ik inderdaad ook gelezen super tochMooie reacties ook op de FB pagina vd Stentor!
Zelfs mensen die nooit vuurwerk kopen, willen het volgend jaar dan wel doen![]()
3.534 nu. Nog een kleine maand te gaan.
@mikosje: dapper hoor, dat je je nek durft uit te steken.
Goed bezig, Mike!