Pot of Gold

Zou toch helemaal niet Z-shape zijn? Vind het iig niet goed overkomen, gelukkig niet besteld want ik had al een vaag vermoeden dat het alweer niet zo zal zijn als de bedoeling was.

Ik vond deze ook magertjes over komen! Het gure weer speelde ook niet echt mee, maar de kleuren vond ik wel goed! Qua brandtijd duurde deze 2x zo lang ten opzichte van het sample filmpje! Ik wil deze onder andere omstandigheden nog een keer zien!

Nu lees ik allemaal reacties van "mager", maar als ik de filmpjes bekijk vind ik dat reuze meevallen. Het ziet er voor mij uit als normale 'degelijke' 15gr peonie boeketten. Het enige minpuntje is dat ze niet zo lang blijven hangen, maar ook dat valt nog enigszins mee. Ik denk dat de wind daar ook een factor in kan zijn. Daarbij lijkt er ook nog eens een behoorlijke afstand te zijn tussen de cake en het publiek/filmers.

Ik denk dat we deze nog eens, en onder betere weersomstandigheden moeten zien alvorens er echt een conclusie kan worden getrokken.

Eddy.

Hoe er wel rekening mee dat er zga bijna windkracht 5 stond en we in een open veld stonden!

Vrijwel geen enkele mine kwam hoger dan 2/3 meter van de producten die geschoten werden.

Ikzelf vond hem wel mooi maar stond er dan ook recht eronder haha. Dit betrof overigens productie en geen sample!

Hoe er wel rekening mee dat er zga bijna windkracht 5 stond en we in een open veld stonden!

Vrijwel geen enkele mine kwam hoger dan 2/3 meter van de producten die geschoten werden.

Ikzelf vond hem wel mooi maar stond er dan ook recht eronder haha. Dit betrof overigens productie en geen sample!

als ik het zo zie lijkt het mij inderdaad de wind die een grote rol speelt.

maar er is altijd een maar hoe dede andere cakes en boxen het? ook zo door de wind of waren die wel goed?

Andere cakes zelfde verhaal mines kwamen met moeite boven de 3 meter.

19e bij kuiper koekangen zal ie wss ook geschoten worden en misschien 12 dec rowy ook

En het paniekzaaien begint weer. Met windkracht mag je nog net de show laten doorgaan. Vind je het gek dat het dan niet lijkt zoals eerder? Misschien is het niet precies als de eerste filmpjes maar om gelijk iets af te branden? Ik wacht nog ff wat demo's af en geef dan wel een oordeel. Ik ken namelijk nog een verhaal over de GOE van een paar jaar terug.
Greetzz

Dat is toch de charme van een forum? Eerste demo met veel wind valt een product tegen, iedereen in paniek! Tweede demo met beter weer is het product al iets beter. En met oud en nieuw presteert het super.

Zo gaat het elk jaar :p

? De kleuren zitten er in, de snelheid is oke, Dit is wel de pot die ik wil zien en laten zien, van dichterbij :)

Ik was echt aan het twijfelen om em te bestellen of niet. Nu kijkend naar de films ben ik toch wel een beetje blij dat ik em toch niet hem besteld. Al ben ik wel erg benieuwd naar een andere demo met betere weersomstandigheden. Voor nu zeg ik nee.

En het paniekzaaien begint weer. Met windkracht mag je nog net de show laten doorgaan. Vind je het gek dat het dan niet lijkt zoals eerder? Misschien is het niet precies als de eerste filmpjes maar om gelijk iets af te branden? Ik wacht nog ff wat demo's af en geef dan wel een oordeel. Ik ken namelijk nog een verhaal over de GOE van een paar jaar terug.
Greetzz

En als hij nou net zo presteerd als tijdens de demo, krijg ik mijn geld dan terug? Ik heb er 3 besteld voor totaal 150 euro ex korting en voor dat geld wil ik toch wel wat spectakel zien. Je zou haast geen nieuwe produten meer kunnen kopen tijdens kortings acties omdat het nieuwe spul bij sommige importeurs pas in december op demo's te zien is.

Tja, dit is een lastige, het is een leuke cake, alleen bij zoveel wind als gisteren verwaaien de effecten erg snel. Hopelijk tijdens oud en nieuw (veel) minder wind. Maar ook 'weinig' vulling eerlijk gezegd, had meer en heldere effecten verwacht:

En als hij nou net zo presteerd als tijdens de demo, krijg ik mijn geld dan terug? Ik heb er 3 besteld voor totaal 150 euro ex korting en voor dat geld wil ik toch wel wat spectakel zien. Je zou haast geen nieuwe produten meer kunnen kopen tijdens kortings acties omdat het nieuwe spul bij sommige importeurs pas in december op demo's te zien is.

Dat is het risico idd. Daarom heb ik deze ook nog niet aangeschaft. Ik heb in het verleden afgeleerd om nieuwe producten te snel willen kopen. Pis ik naast de pot omdat ik te laat ben dan heb ik pech en is het jaar erna een nieuwe kans. Maar ik ga niet meer op de gok kopen.
greetzz

Dat is het risico idd. Daarom heb ik deze ook nog niet aangeschaft. Ik heb in het verleden afgeleerd om nieuwe producten te snel willen kopen. Pis ik naast de pot omdat ik te laat ben dan heb ik pech en is het jaar erna een nieuwe kans. Maar ik ga niet meer op de gok kopen.
greetzz

Zeker mee eens heb daar ook van geleerd eerst zien dan geloven. :)

Back
Bovenaan