Thunderboy
VWC lid
Demo Milheeze 2015, Pot of Gold:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe er wel rekening mee dat er zga bijna windkracht 5 stond en we in een open veld stonden!
Vrijwel geen enkele mine kwam hoger dan 2/3 meter van de producten die geschoten werden.
Ikzelf vond hem wel mooi maar stond er dan ook recht eronder haha. Dit betrof overigens productie en geen sample!
En het paniekzaaien begint weer. Met windkracht mag je nog net de show laten doorgaan. Vind je het gek dat het dan niet lijkt zoals eerder? Misschien is het niet precies als de eerste filmpjes maar om gelijk iets af te branden? Ik wacht nog ff wat demo's af en geef dan wel een oordeel. Ik ken namelijk nog een verhaal over de GOE van een paar jaar terug.
Greetzz
En als hij nou net zo presteerd als tijdens de demo, krijg ik mijn geld dan terug? Ik heb er 3 besteld voor totaal 150 euro ex korting en voor dat geld wil ik toch wel wat spectakel zien. Je zou haast geen nieuwe produten meer kunnen kopen tijdens kortings acties omdat het nieuwe spul bij sommige importeurs pas in december op demo's te zien is.
Dat is het risico idd. Daarom heb ik deze ook nog niet aangeschaft. Ik heb in het verleden afgeleerd om nieuwe producten te snel willen kopen. Pis ik naast de pot omdat ik te laat ben dan heb ik pech en is het jaar erna een nieuwe kans. Maar ik ga niet meer op de gok kopen.
greetzz